vrijdag 4 januari 2013

Crafty Markten {Agenda 2013}

Tijd voor een nieuwe agenda! Dit jaar ben ik van plan elke maand wel op een crafty markt te staan dus ik heb eens flink vooruit gepland en de leukste craftymarkten van 2013 voor jullie op een rijtje gezet. Elke maand zal ik de agenda aanpassen dus als je nog een aanvulling hebt... Laat het mij weten :)

♥ 5 januari Mega Vintage Sale // Arnhem
♥ 6 januari Sunday Market // Amsterdam
♥ 20 januari Sunday Market // Amsterdam
♥ 25 januari Mercado de Belcrum // Breda
♥ 2 en 3 februari De Huiskamer van Utrecht // Utrecht
♥ 17 februari Feelgood Market // Eindhoven
♥ 2 en 3 maart Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 3 maart Tapisplage // Bredene
♥ 9 maart Swanmarket // Rotterdam
♥ 23 en 24 maart De Vitrine // Brugge
♥ 24 maart handgeMa(r)kt // Genk
♥ 14 april De Bonte Fabriek! // Sint-Niklaas
♥ 21 april Hip en Handgemaakt // Nijmegen
♥ 21 april Swanmarket // Rotterdam
♥ 23 april De Winkelstraat // Boortmeerbeek
♥ 11 en 12 mei Petit Bazaar // Gent
♥ 26 mei Hip en Handgemaakt // Arnhem
♥ 26 mei Handmade in Belgium // Genk
♥ 26 mei Swanmarket // Rotterdam
♥ 1 en 2 juni Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 9 juni Hip en Handgemaakt // Deventer
♥ 16 juni Hip en Handgemaakt // Zwolle
♥ 23 juni Swanmarket // Rotterdam
♥ 21 juli Swanmarket // Rotterdam
♥ 18 augustus Swanmarket // Rotterdam
♥ 31 augustus Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 1 september Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 22 september Hip en Handgemaakt // Hengelo
♥ 29 september Swanmarket // Rotterdam
♥ 30 november Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 1 december Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 22 december Swanmarket // Rotterdam

Liefs!

PS: creatieve verkopers opgelet... voor veel markten zijn de inschrijvingen al begonnen!


18 opmerkingen:

  1. Bedankt! Een paar weken geleden FeelGood Market Eindhoven bezocht dankzij jouw lijstje, bij deze leg ik alvast een verlanglijstje aan voor 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg een email van Feel Good Market dat het op 20 januari in Eindhoven niet door gaat.
    Ze slaan een maandje over, en zijn er in februari weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Jammer hoor. Sta je er de volgende editie wel weer? :)

      Verwijderen
  3. aaaaah merci merci :) we staan er weer goe op, veel leuke dingen op de planning!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar ga je zelf staan? Weet je dat al?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In ieder geval op de swanmarket en in utrecht! :)

      Verwijderen
  5. Leuk! In Bredene (België) is er ook eentje in het voorjaar: http://www.tapisplage.be ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice, dank je! Jammer dat pas in juni iets echt in de buurt is, maar misschien moet ik eens wat verder reizen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niets in mijn buurt, helaas. Al ben ik wel vaak in Utrecht, dus wie weet kan ik eens wat meepikken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Uhm, volgens mij klopt de datum van Zwolle niet... Hier staat 16 juni maar op de hipenhandgemaakt site staat 7 september...???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps! Ik heb Amersfoort en Zwolle omgewisseld. Zojuist aangepast :) Bedankt!

      Verwijderen
  9. En de rommelmarkt in Vierpolders, toch? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Trip&trap neemt deel aan Let's Lous Art Gent zondag 24 februari :)

    http://www.facebook.com/pages/Triptrap/370665873026710?ref=hl


    Liefs, chuen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super dank voor het samenstellen van zo'n lijst, ik zocht net belgische creatieve markten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt Annet en Angelien! Ik zal ze erbij zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen