dinsdag 1 januari 2013

Bye bye 2012 en Hallo 2013!

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16
 
1 januari 2013?! Oef... wat gaat de tijd toch snel! Hebben jullie een fijne decembermaand gehad? Die laatste weken vliegen naar mijn idee altijd voorbij en dan opeens is het zover: een nieuw jaar staat voor de deur. Ik wens jullie voor 2013 alle geluk van de wereld toe en heel veel mooie momenten, groot en klein.
 
Het afgelopen jaar is er veel gebeurd op persoonlijk vlak en op bloggebied. Ik heb veel gezien en gedaan en ik kijk er vooral met een blij gevoel op terug: het inspirerende bezoek aan de meiden van Buiten de lijntjes, heuse SophieSweetVintage koekjes van Mjammie koekjes!, twee blogmarathons, allerlei leuke trips, natuurlijk de verbouwing van ons nieuwe huis maar boven alles de geboorte van onze kleine hummel :)
 
Bedankt voor jullie bezoekjes aan mijn blog. Ik hoop dat jullie ook met een blij gevoel terug kunnen kijken op het afgelopen jaar en dat het jullie goed gaat. Laten we hopen dat 2013 een topjaar wordt!
 
Veel liefs ♥
 
 

14 opmerkingen:

  1. Een gelukkig nieuw jaar, Manon! Ook voor je lief en jullie kleine hummel :) hopelijk wordt 2013 net zo mooi als het afgelopen jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou ook een gelukkig en gezond, maar bovenal creatief 2013 toe.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je alvast tonnen vol geluk en koffers vol schatten in dat nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw blog is heerlijk om te lezen, in 2013 ga ik daar dus gewoon mee door :)
    Gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las net het blogje waarin je verteld dat je zwanger bent... wat leuk gedaan!
    2012 was wel een topjaar, met de geboorte van onze wondertjes :)
    Dat 2013 maar net zo mooi mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute pictures!

    Check my latest post, Baby Shower.

    http://hotcinnamon.blogspot.com.es/2013/01/baby-shower.html

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. voor jouw en je gezin ook een heel mooie gezond en liefde vol jaar ,
    een beetje laat (ik weet niet of je mijn vorige berichtje hebt ontvangen )maar nog gefeliciteerd met jullie zoon Mees!! veel liefs ,Marja(kleingeluk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er een zalig jaar uit!! in 2013 meer van dat!! happy newyear :)
    december was leuk..maar druk :) kadootjes, versiering, lekker eten, gezelligheid, i love it, maar ik geniet nu toch wel van begin-januari-chilltime ;)

    BeantwoordenVerwijderen