zondag 16 december 2012

Yellow Vintage {Give Away}

 
Vandaag heb ik een feestelijke Give Away voor jullie: een vlaggenlijn uit de webshop van Yellow Vintage! De vlaggen in de webshop van Margreet zijn gemaakt van vintage behang en te koop in verschillende kleuren. Heb je zin in een feestje in huis? Je maakt kans op dit blauwe exemplaar met bloemen!
 
Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?
 
♥ heel simpel... laat hieronder een berichtje achter en geef antwoord op de volgende vraag: hoe ga jij 2012 feestelijk afsluiten?
♥ vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)
♥ de actie is open voor bloggers en niet-bloggers en deelnemen kan t/m 31 december.

Liefs!

PS: vandaag staat Yellow Vintage op crafty markt De BeParkte Oplage in Antwerpen! Zie hier welke leuke spulletjes ze allemaal meeneemt :)

27 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vlaggenlijn. Ik doe graag mee!
    2012 afsluiten? Gezellig met man en kinderen die voor het eerst tot 12 uur mogen opblijven. Spelletjes doen en lekkere hapjes eten.
    Groetjes,
    Mariël
    dubbeldjes@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och zo tof!!! Klassiek afsluiten is het allerbeste...cosy bij elkaar rond klassieke schotels met lekkere wijn en veeeeeelll pakskes ;-) (fete_des_gamins@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vlaggenlijn, ik hou van de kleuren!
    Wij gaan het oude jaar afsluiten met meer gezinnen bij vrienden, leuk voor de ouders en leuk voor de pubers :-)

    Maar nu maak je me natuurlijk wel nieuwsgierig hoe jij dit jaar gaat afsluiten!

    info@riannevanderwaals.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik doe mee! Wij sluiten dit bijzondere jaar af (we trouwden, kochten een huis, en vonden alle twee een nieuwe baan) met een groot feest en met veel vrienden en lekker eten! info@mariekeabels.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie slinger, krijg alweer zin in zomerse feestjes buiten!!
    Wij vieren oudejaarsavond samen met vrienden thuis in gezelschap van bubbels, lekker eten en veeeeel goeie muziek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oelala, wat is het hier toch vaak feest! Ik doe mee, hoor! Ik heb etentjes gepland staan met familie en vrienden...dat is voor mij feestelijk afsluiten! En dan natuurlijk heeellll gezellig de tafel dekken!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Feestelijk afsluiten? Wij gaan voor familie sushi maken en sluiten 2012 af met een fles bubbels! Zo'n mooie vlaggenlijn maakt het extra feestelijk om het nieuwe jaar in te gaan! Groetjes Janneke (jannus82@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gewoon lekker thuisblijven met ons gezinnetje en de nichtjes, samen spelletjes spelen, vlaggetjes ophangen, lekker bij de haard zitten onder een deken, verhalen vertellen en naar het vuurwerk kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zou zéér mooi passen in de speelkamer!! Voor het eerst nieuwjaar mét kind: dat wordt dus thuis blijven, maar wel vieren in stijl met een luxe-bbq en een paar vrienden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk! Ik ding graag mee! En ik sluit 2012 af samen met vrienden, lekker eten en bubbels ;-)
    lore.creatief@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, wat leuk! Die kan standaard blijven hangen, wat een leukje! Ik doe ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oww leuk, ik doe graag mee :)! Wat een super leuke slinger :)! Ik sluit 2012 af met etentjes met de familie en oud & nieuw gezellig met vrienden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. :D Kijk, daár word je vrolijk van tijdens deze donkere dagen! Het lijkt me superleuk om deze mooie vlaggenlijn een permanent plekje in huis te geven, dus ik doe graag mee.

    Wij sluiten het jaar af met dubbel feest, ons zoontje is nl precies op de 31e geboren! Nu is opblijven tot 1200 op je verjaardag al een traktatie, maar wanneer er ook nog vuurwerk bij komt kijken is het helemaal bijzonder ;)
    Dus met de hele familie bij elkaar, (trots) sterrenregens afsteken in de tuin en kijken wie er om 1200 nog zo'n oogjes open heeft kunnen houden :D .

    Voor iedereen alvast hele fijne kerstdagen en warme groeten! Kim
    (lizzies@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superieur! Wij sluiten het jaar gezellig af met ons viertjes knus in de zetel, een leuk filmpje en lekkere hapjes aan de salontafel, in pyjama!

    Ik doe heel graag mee!

    Sarah.isebaert@telenet.be

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/?m=0

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk, maar wat een moeilijke vraag ;-). Ik weet nl niet hoe we dit jaar gaan afsluiten! Normaal gesproken vieren we het leven met vrienden in een huis in de bossen, maar nu ben ik hoogzwanger en hoop ik een kleintje in mijn armen te hebben terwijl mijn grote lief (de papa) en mijn kleine lief van ruim anderhalf naast me zitten. Flesje bubbels erbij om samen te toosten op het nieuwe leven en het nieuwe jaar en zowel 2012 als 2013 kunnen niet meer stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wij sluiten het jaar af door de hele tuin vol glazen potjes met waxines te zetten, een vuurtje te bouwen en een lekker palmpje te drinken!
    En daar zou die slinger ook leuk bij staan. Maar we kunnen hem ook mooi ophangen als onze grote kleine 3 wordt! dat is 12 januari.
    degroenefazant@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh k heb die schoon vlaggeskes de zondag gezien in A!pen, mooi!!!
    dus k wil wel meedoen ... als antwoord op je vraag:
    we zijn een gezinneke met 2 kids & om de drukte te vermijden
    bollen we al een paar jaartjes met ons autoke richting kust, naar een appartementje met zicht op zee ... zalig rustig!!!
    uiteraard horen daar ook "bubbeltjes" bij & lekker eten ;-)
    liefs, mimi xxx
    (veerle.vanberghen@telenet.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ik ga doen met oud&nieuw weet ik altijd pas op het laatste moment maarrrr ik spreek in ieder geval af met vrienden. We verzinnen wel iets leuks! Ik ben gek op blauw en vintage dus de vlag vind ik helemaal leuk!! XO maartje
    ---> maartjeblog88@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie vlaggenlijn, ik doe ook graag mee!

    Wij sluiten 2012 af met de kindjes en goede vrienden, the good old-fashioned way, lekker eten, spelletjes, oliebollen en appelflappen!Een warmere afsluiting kan ik me niet voorstellen!

    Liefs Hylkje
    hylkje@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wij leggen alle matrassen in de living (zitkamer) en kijken leuke films tot om middernacht overal in de stad vuurwerk weerklint, dan gaan we buiten kijken.

    (katriendesy@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuk!
    Wij gaan oud & nieuw in de Ardennen vieren met veel vrienden, drank en gezelligheid, stel ik mij zo voor. En eten. Helaas al 14 jaar geen oliebollen op oudjaar voor mij, want daar doen ze niet aan hier in België. Maar ongetwijfeld veel ander lekkers!
    Prettige feesten voor jou en je gezinnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja: mijn email is postvooredje at gmail punt com

      Verwijderen
  22. zo moooooooooi :)
    oudjaar plannen: eten met vriendjes. en spelletjes spelen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  23. In ieder geval gezellig!! Wenodigen nog een paar mensen uit, en proberen de kleintjes op tijd in bed te leggen, zodat ze er om 12 uur even uit mogen.

    Doei,
    Jojo
    famielie at fricke min berlin punt de

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo leuk!
    Wij vieren het gewoon thuis met het gezin..
    Spelletjes doen en oliebollen eten haha! :)

    annemiek@buijze.net

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke vlaggetjes!
    Wij gaan het oude jaar uit, samen thuis met ons gezinnetje, met heel veel aperitiefhapjes en spelletjes of een leuke film.

    kreatita(at)gmail(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ga het jaar afsluiten met slingertjes en ook volgend jaar blijf ik nog slingertjesverzamelaar. Wat is er nu nog feestelijker dan een slinger.( en waarom ontdek ik je blog nu pas?)

    BeantwoordenVerwijderen