dinsdag 18 december 2012

Verjaardag


Gisteren was ik jarig! Er was taart, bezoek en ik kreeg lieve cadeautjes. 'Vind je het niet vervelend om in december jarig te zijn?' hoor ik weleens. Nee joh! Juist in deze periode is het extra leuk om mijn verjaardag te vieren. Ik vind het zo fijn om mijn familie en vrienden om me heen te hebben. Hoe meer gezelligheid, hoe beter :)

Cadeautjes krijgen is leuk - bijvoorbeeld het nieuwe Flow Winterboek, whihoo! - maar cadeautjes weggeven ook, dus ik besloot tot een Give Away op mijn facebookpagina. De winnaar maak ik dit weekend bekend. Doe je mee?


Ik wens jullie een fijne avond toe!

Liefs 

27 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd! :D Leuk cadeau! Ik heb hem ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! :) klinkt als een leuke verjaardag. En het flow winterboek is zeker een fijn cadeau! Ik heb hem zelf ook meteen gekocht en ook nog een keer weggegeven met Sinterklaas. Ik ga meteen ook even op je fbsite kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! Stiekem vind ik het ook altijd weer leuk om in december jarig te zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Vergeet ik gewoon helemaal te schrijven dat het FLOW-winterboek echt wel te gek is! Geniet van je boek en veel schrijven :-)

      Verwijderen
  5. Nog gefeliciteerd! En ik maar denken dat je Sophie heette i.p.v. Manon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je verjaardag! Kadootjes zijn altijd fijn! :-) Extra veel kadootjes in december lijkt me wel wat ;-) Maar ik verjaar in de zomer, ook fijn, tot nu toe altijd vakantie gehad op mijn verjaardag (buiten één vakantiejobke) :-) En meestal bbq weer :-) Maar in de winter lijkt me ook gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Manon, allereerst van harte gefeliciteerd. ik blog nog niet zo lang maar vindt je blog echt leuk :-)
    tuurlijk wil ik graag mee doen voor de -give away -

    Hartelijke groetjes,
    Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Geniet van het Flow-winterboek, door alle positieve verhalen krijg ik zin om het ook aan te schaffen!

    xoxo, Femke
    By Button

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Fijn een flow winterboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog een heeele fijne verjaardag Manon :-) En hee, ik wist zelfs niet dat je een Facebookpagina had voor je blog! Snel liken dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!!! En nog heel veel mooi jaren gewenst! (Ik vind december wel rot om jarig te zijn. Hou niet van alle drukte!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alsnog gefeliciteerd! Fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Heerlijk he dat Flow Winterboek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Het Flow- boek is zo leuk! Fijne week groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefelcitieeerd!
    En dat boek is echt heel fijn! Ik hem hem ook eindelijk gelezen gisteren hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En ik ben ook in december jarig. Ik vind het heerlijk om dan jarig te zijn. December is echt mijn maand! Wij hebben gewoon 3 feestdagen achter elkaar! 1e en 2e kerstdag en daarna ben ik jarig! Ik hoop dat ik net zulke leuke kadootjes krijg als jij :-)
    Nog een fijne december!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hipper de piep!!! Geniet van je verjaardag ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen