woensdag 5 december 2012

Love, Sam webstore



Een paar maanden terug kreeg ik een supermooie agenda cadeau en ik kan niet wachten om hem in het nieuwe jaar te gebruiken! De agenda is afkomstig uit de stationerylijn Love Sam. La vie d'une femme van Sam Loman. Het was nog maar een voorproefje want de afgelopen maanden werkte Sam aan haar nieuwe project: het opzetten van een eigen webshop. Ja, Sam is een ondernemend meisje (en voor mij dan ook een grote inspiratiebron!).

Inmiddels is de shop sinds een paar dagen in de lucht. En wat is hij mooi geworden!

Van harte gefeliciteerd Sam! Je mag trots zijn op jezelf :)




Omdat er zoveel moois te ontdekken valt op haar site heb ik een paar van die leuke items op een rijtje gezet:

Van links naar rechts: ketting, agenda, uitnodigingskaart, iphonehoesje, armband, kaartenblik






Sam heeft ook een facebookpagina en een blog. Misschien leuk om haar te feliciteren?

Fijne dag allemaal! Voor iedereen die Sinterklaas gaat vieren: veel plezier :)

Liefs


7 opmerkingen:

  1. Wat een moois, dank voor het delen, ik ga een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi, ben meteen een kijkje gaan nemen op haar blog. Dank voor het delen!

    xoxo, Femke
    By Button

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie webshop! Vooral het kaarten blikje is favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een hele mooie webshop! Deze ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een heel creatief meisje met super leuke items in haar webshop! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie webshop! Leuke artikelen staan er op!

    BeantwoordenVerwijderen