vrijdag 7 december 2012

Happy weekend!


Wat zijn jullie plannen dit weekend? Ik doe het vandaag en morgen rustig aan, want sinds gisteren ben ik snipverkouden. Ik had er mijn zinnen op gezet aanstaande zondag naar de Swanmarket te gaan en dat wil ik echt niet overslaan! Zoveel leuke kraampjes die ik niet wil missen :)

Vriendin M. haakte deze supermooie kerstballen. Eén setje mocht ik van haar verkopen. Ze zijn vol liefde gemaakt en zó mooi van kleur (ze gebruikte wol in verschillende tinten paars, groen en aqua). Je vindt ze in de shop!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe!
 
Liefs

PS: heb je al meegedaan aan de Give Away?



10 opmerkingen:

  1. Beterschap!! Inderdaad mooie kleuren....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh mooie ballen en kleuren....voor jou beterschap...een weekendje niets doen is ook wel eens goed voor lichaam en ziel :-) xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awwh wat een origineel idee van kerstballen! Ziet er echt superleuk uit. Beterschap nog!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh beterschap! Ik hoop je zondag te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotjes die kerstballen! Beterschap en hopelijk morgen fris en fruitig naar de markt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstballen! Beterschap, verzorg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bah! Verkouden, niks aan! Ik ben vandaag toch niet naar de Swan Market. Heb de organisatie afgemaild, omdat Piet ( de weerman) ijzel voorspelde.
    Jammer, maar ik dacht dat dit het beste was. Helaas zie ik je niet vandaag. En Mees :(
    Fijne zondag. groetjes neele

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Neele, dat is balen zeg! Maar ik snap het wel. Het is toch een eind rijden. Volgende keer beter :) Laat je het weten als je weer plannen hebt voor een markt? Misschien zien we elkaar daar! Fijne zondag!

      Verwijderen
  8. Wat een prachtige kleuren! Hoop dat je je inmiddels weer beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen