maandag 3 december 2012

Happy monday!

Goedemorgen allemaal! Hoe was jullie weekend? Gisteren vierden wij Sinterklaas en het was beregezellig! Voor mijn kleine neefje T. was het zijn eerste keer en hij vond het maar wat leuk. De Speculaastaart was goed gelukt, maar ook de pompoentaart die zuslief maakte was superlekker. En natuurlijk hadden we ook nog soep, tapas, pepernoten en chocola, schuimpjes... Mmmm...

Vandaag ga ik aan de slag met mijn shopplannen voor het komende jaar. Ik heb alweer veel leuke crafty markten in het vooruitzicht! De laatste keer dat ik op een markt stond is alweer een tijdje terug dus het begint nu weer echt te kriebelen.

Ik wens jullie een fijne week toe!

Liefs

11 opmerkingen:

  1. Leuk om de week mee op te starten. Have fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was dan zo te lezen inderdaad een 'heerlijk' avondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh die uilen-klok-kettingm, die wil ik !!!

    mijn weekendje was niet zo heel bijzonderd, ja sinterklaas vieren wij ook niet zo in Belgie . ik kijk al meer uit naar kerstmis ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kettingen!
    Mijn weekend was lekker rustig met op zaterdag de verjaardag van mijn mams. Maar verder hebben we lekker rustig gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm speculaastaart, daar heb ik ook wel trek in. Zelfgemaakt? Indien ja, makkelijk recept? En kom je eens in Antwerpen op de markt staan? Jij ook een fijne week toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat lijkt me erg leuk! Ik ga eens kijken wat voor leuks er voorbij komt in Antwerpen :) Het recept zal ik naar je mailen! Staat nu op mijn to do lijstje!

      Verwijderen
  7. Wat een mooie hangers!!!
    Vind je kussens met de appeltjes ook tof!

    BeantwoordenVerwijderen