zondag 18 november 2012

Moois voor de heb {Give Away}

Een grote liefde voor vintage en altijd op zoek naar unieke items op rommelmarkten... typisch Sanne en Marije, eigenaars van webshop Moois voor de heb. In hun online winkel vind je een grote verzameling tassen voor fijne prijsjes: van koffers tot clutches en alles daar tussenin. Een aanrader als je net als ik een enorme vintage lover bent!

 
Deze maand mag ik dit prachtig mooie koffertje uit hun webshop als Give Away verloten. Het koffertje is 39 × 63 × 17 cm groot en gemaakt van gevlochten kunstleer met mooie details: een beauty dus.
 

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ heel simpel... laat hieronder een berichtje achter met daarin je mailadres zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)
♥ extra kans maak je door het liken van hun facebookpagina en/of het liken van dit bericht op Bloglovin'.
♥ de actie is open voor bloggers en niet-bloggers en deelnemen kan t/m 8 december.

Ik duim voor jullie...

Liefs!
 

38 opmerkingen:

  1. Is de prijs een oude koffer?
    3x raden wie ermee doet met deze Give Away!!!

    ;-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh god, ik denk dat ik verliefd ben geworden op deze koffer! Ik heb hen geliked op facebook en heb het bericht geliked op bloglovin'
    Ben er dus maar zeker van dat ik meedoe met deze giveaway!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woehoe ;-) Ik zou heel graag meedoen, Nu nog effe bloglovin' ontdekken ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat gaaf! Ik doe graag mee, heb geen facebook, dus ga heel hard duimen!! Groeten Janneke (jannus82@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuk! Ik kende de webshop nog niet, maar wat een pareltje zeg, doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, wat een mooi koffertje zeg, ik doe graag mee! Ik ga hem meteen even liken op facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love Vintage! Lispoorte@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee ik doe mee ik doe meeeeeeeeeeeee! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, zo'n soort koffertje wilde ik altijd al hebben! En deze is echt supermooi! :D
    Ik heb de facebookpagina geliked en dit bericht op Bloglovin' geliked.
    Mijn email: nelleke_jansen@live.nl
    En nu duimen....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja ja ja, ik doe mee! :D
    ( karenvandelaer(at)hotmail(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh keitof!!! Ik doe graag mee!
    Postvooredje@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi koffertje ben dol vintage

    Heb gelikted op fb

    Liefts mariska

    Email is papiesgirl@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een tof koffertje! Ik doe heel graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, ik heb je blog nog maar net ontdekt, maar er valt nog veel te vinden.
    Ik doe graag mee.
    jolienhuylebroeck@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Like, like! Ik doe mee! contact@mariekeabels.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie koffer hoor! Ik zou hem gebruiken als mijn nieuwe juffen-tas. Ik heb het bericht en de facebookpagina geliked.

    Liefs, Elke (elke_celie(at)hotmail(punt)com)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaaaaaah hier doe ik aan mee! Ben al heel lang op zoek naar een mooi plekje voor al mijn stofjes... En in stijl natuurlijk. Dit koffertje ROCKS!

    Liefs, Anouk (nouketnee.blogspot.com)

    P.S. Gefeliciteerd met Mees! Wie weet zie ik hem volgende x in Vierpolders..? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat leuk! Ik doe heel graag mee! Like Like!

    dewereldvantantejannie@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, ik doe heel graag mee! Ik had het er vanochtend nog met een vriendin over dat we eigenlijk een koffertje nodig hadden met foto's maken, dus ik doe heel graag mee;) Ik heb het bericht en de fb-pagina geliked! Ik ga duimen;) xox lovescrap@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een pareltje! Eéntje om mee te pronken!!
    stefkehanssens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooh, die is mooi. Ook ik gooi me graag in deze strijd. (:
    Ik heb het berichtje geliked via Bloglovin en ik heb de FB-pagina geliked. Mijn emailadres is xRowan@hotmail.com
    En nu ga ik verder struinen op je blog. (:

    Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi! Ik doe mee want deze moet ik hebben, zo mooi is ie!
    Ik heb de facebook pagina geliked én het bericht geliked via bloglovin. Je kan mij vinden via Facebook. Ik heb hem geliked met mijn pagina en die heet BeHappy_blog of www.facebook.com/behappy10

    BeantwoordenVerwijderen
  23. MOOI!!! Geliked op Facebook en bloglovin!

    xoxo, Femke
    buttonsbybutton@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Olala, wat 'n prachtig ding! Ik doe natuurlijk ook mee.
    opstapmetruth@inbox.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oo super leuke koffer! Ik doe graag mee!
    bente_xx@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee! laviedunereveuse@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. uhm, YES PLEASE :)
    heel schoon dus ook geliked op FB. sowieso een zalig shopje dus kga hun pagina al eens binnenstebuiten keren :p

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat mooi! Ja ik doe graag mee, elsplanje@gmail.com
    En de Facebook geliked :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh, wat vind ik dit koffertje mooi! Ik wil hem heel graag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Toffe koffer! FB check, bloglovin check - count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Supertof! Zal goed bij mijn collectie oude koffers passen die ik ondertussen per ongeluk verzamel, haha!
    Ik heb de facebookpagina en dit bericht geliked! En mijn email: dagalia@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi! Heel erg mooi!
    Wat een toeval dat ik op je blog terecht ben gekomen.
    Ik raak niet uitgekeken.
    Heerlijk!
    groetjes Jolijn

    jolijn@jtsmasquerade.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk! :)

    annemiek@buijze.net

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik ben een kofferzot dus!

    sanne_thijs1987@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen