donderdag 22 november 2012

Loods 5 {Shoppen}




Loods 5 is met stip mijn favoriete woonwinkel. Tijdens mijn laatste bezoek zag ik echt ontzettend veel leuke dingen. De winkel heeft twee vestigingen en sinds 1 april is er in Sliedrecht een geweldige mooie ruimte met unieke en doorleefde items. Kasten van hout en staal, accessoires zoals oude koffers, fotolijsten en oude serviezen. Er waren zo tien dingen die ik meteen wel mee wilde nemen! Niet gedaan natuurlijk, eerst nog even sparen... 

Informatie over openingstijden etc. vind je hier.
 
Fijne dag! ♥
 

8 opmerkingen:

  1. Oh, wat een mooie kasten! Die groene is mijn favoriet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Loods 5 is zeker ook een van mijn favoriete winkels :-) En oh die witte kast! Die staat in Sliedrecht? moet er toch weer eens gaan kijken geloof ik... (ben de laatste 2x in Zaandam geweest namelijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, heel leuk! Ik houd van dat soort winkeltjes. Heerlijk struinen op zoek naar dát ene leuke meubeltje of bijzondere huisaccessoire. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh mooi! Loods 5 kende ik nog niet. Ik heb meteen even de site bekeken, ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh ja, vorige week ook al 'oooh's' en 'aaaah's' uitstotend over deze afdeling gedwaald! Zooo veel mooie kasten! Helemaal te gek! Leuk dat je er over blogt...had ik dan weer niet bedacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kasten! Ik heb meteen weer zin om ook naar loods 5 te gaan, zo'n heerlijke winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van de Loods 5, wat een geweldige winkel is dat.

    BeantwoordenVerwijderen