donderdag 1 november 2012

Give Away Winnaars {Blogmarathon}



















♥♥♥
 
Jullie hebben even moeten wachten, maar nu zijn dan eindelijk de winnaars van de Give Away's bekend! Wat waren er weer veel leuke dingen om weg te geven :) Iedereen die heeft meegedaan: hartstikke bedankt! En alle winnaars: ik wens je heel veel plezier met je prijs. Een mailtje is inmiddels  naar jullie onderweg.
 
De lucky ones zijn:
 
15 euro shoptegoed Moosmade: WhiteandSilver
Winterboek Ollie Hartmoed: MamaNatuurlijk, VillaBalkonia, Mariska, Merve en Sandra
Studio Ditte: Sweet November en Elke
Robin Magazine: Els
 
Liefs!

PS: stempelfans opgelet! Niet getreurd als je geen shoptegoed hebt gewonnen bij Moosmade.
T/m 31 december 2012 krijg je 10% korting in de webshop met de code "KortingvanSophie".
Een aanrader voor Sinterklaas of Kerst :)

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Het Ollie Hartmoed Winterboek gewonnen! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geluksdag! Ik ben helemaal blij!!!
    :) bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, hier wordt ik zo ongelooflijk blij van! Dank je wel en gefeliciteerd aan de andere winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Djuu ;-) Geniet van de gezelligheid samen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, ik zie ineens mijn naam bij het winterboek staan, SUPER!!! DANK!! =)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi ik heb ook iets gewonnen bij jou

      Alleen geen mail gehad


      Mariska

      Je kunt me mailen op

      Papiesgirl@mail.com

      Verwijderen
  6. Jaaaaa, ik zag het mailtje en ik dacht AAAAH! Echt superleuk, ik heb meteen een bestelling geplaatst. Hartstikke bedankt :) ik zal het je laten weten als ik er een post over heb gemaakt op mn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi
    ik het winterboek bij u gewonnen
    alleen geen mailtje gehad

    kunt u mijn mailen op papiesgirl@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Mariska! Wat vervelend... Ik vermoed dat ik niet door je spamfilter ben gekomen, want ik heb je inderdaad gemaild op dat adres. Vreemd! Ik zal het berichtje nogmaals verzenden :)

      Verwijderen
    2. Ik heb inderdaad nogmaals gemaild naar papiesgirl@gmail.com, maar maak hieruit op dat je die mail weer niet hebt ontvangen... Tis toch wat! Kun je mij een mailtje sturen met je adresgegevens? :)

      Verwijderen