zaterdag 3 november 2012

Crafty markten {agenda november}

Met Sinterklaas en Kerst in het vooruitzicht is er geen betere plek voor het vinden van originele cadeautjes dan een crafty markt! Ben ik te vroeg? Ach... het is tenslotte alweer november hihi :)
 
Laat het mij weten als je nog leuke tips hebt!
 
♥ 3 en 4 november PopupVillage // Bokrijk
♥ 3 en 4 november Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 4 november Sunday Market // Amsterdam
♥ 4 november DiezijnLeuk! // Groningen
♥ 10 en 11 november Holy Stitch! // Leeuwarden
♥ 10 en 11 november Stiel en Stijl // Korbeek-Lo
♥ 17 en 18 november Petit Bazaar // Gent
♥ 18 november Feelgood Market // Eindhoven
♥ 21 november Ghentmade // Ghent
♥ 24 en 25 november De Vitrine // Brugge

Waar ga jij zeker naartoe?

Liefs!

 

7 opmerkingen:

  1. Inderdaad de plaats om leuke en originele cadeaus te vinden :).Ik ga misschien naar Petit Bazar! Op 21 november is er in Gent ook een klein gezellig marktje 'Ghentmade'. Meer info op www.sweet-marylou.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Heb het meteen in de lijst gezet :) Veel plezier daar!

      Verwijderen
  2. Naar PopupVillage en De Vitrine. Zou ook wel eens een Nederlandse markt willen doen maar ik moet nu al op voorhand een bedrag vastleggen, anders zou ik veel te veel kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag is er de Mercado Loco op Domein Bovy van 16u tot 22u :-)
    https://www.facebook.com/#!/pages/Mercado-Loco/355045197869254?fref=ts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sophie,

    leuke blog heb je! Ik zie nu pas dat er afgelopen zondag een markt was in mijn eigen Groningen - dat heb ik dus gemist helaas...

    xoxo, Femke By Button

    BeantwoordenVerwijderen