maandag 29 oktober 2012

Kleine hummel
























De laatste dagen van mijn zwangerschap schoot het toch wel door mijn hoofd: oh nee, dit baby'tje blijft zitten tot Kerstmis! Ik was al ruim over de uitgerekende datum en voelde me die laatste dagen helemaal niet meer zo fit. Toch bleven we nieuwsgierig uitkijken naar onze kleine man (oei, wat een opgave was het om dat geheim te houden haha) en uiteindelijk was hij daar: onze lieve kleine Mees ♥
 
Bedankt voor alle lieve, voorzichtige berichtjes die laatste dagen: is er al iets gebeurd en gaat het wel goed? De radiostilte van mijn kant was even nodig. Langzaamaan keken we weer eens om ons heen en inmiddels gaan we bij elke zonnestraal naar buiten. Ondanks twee trappen en het gesjouw met onderstel en reiswieg. De buitenwereld lonkt! Zie je een te blije mama rondlopen in Rotjeknor? Grote kans dat ik het ben ;) 
 
Liefs!
 
 

60 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooi mannetje.. en wat een stoere naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk! Gefeliciteerd met jullie Mees. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wauw, gefeliciteerd met lieve Mees!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!! Wat een prachtige naam! Geniet van het kleine scheetje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van HARTE gefeliciteerd met jullie kleine man!! En wat een leuke naam! Veel plezier in deze tijd nu hij nog zo heerlijk klein is. En geniet maar volop in het Rotjeknor, groot gelijk! :) Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefelcitieeerddd! Ik kwam toevallig even op je blog kijken of je er iets gebeurd was hihi! En wat een leuk naam zeg! Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeeeeej gefeliciteerd! Stoere naam zeg! Geniet er lekker van en verwonder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een fijn bericht, gefeliciteerd!! heerlijk dat
    lieve kleine hummeltje :-)
    Geniet! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je lieve babytje :) Terwijl jij lag te puffen, was ik al hard op zoek naar briefpapier wat nog een hele opgave is haha !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met dit prachtige mannetje! Veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooh! Mijn hart maakt een sprongetje!
    Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Mees!

    Heel veel geluk....

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wouw, wat gaaf! Van harte met jullie zoon! Wat een lieve naam en wat een schattig, klein mannetje, midden tussen de herfstpracht! Fijn dat alles goed gaat! Geniet!

    P.S. En ik hou m'n ogen goed open in Rotjeknor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk!
    Gefeliciteerd met dit prachtige kereltje.
    Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met jullie Mees! Heel veel geluk samen. En genier er lekker van. Liefs Rinske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk ventje. Dikke proficiat voor jullie! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd!!
    Wat een schatje!!
    Ik was al hard aan het punniken voor een klein kadootje voor jullie liefdesbaby.
    Maar het is af!
    Wil je je adres mailen naar mwekster@gmail.com? Dan kan ik op de post doen.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met mooie Mees! De radiostilte was je gegund hoor, hoewel ik natuurlijk regelmatig even keek of er al nieuws was. Het bloggen komt wel weer, geniet maar van je trotse moederschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geniet er van! Proficiat aan de kersverse ouders! :-) En wat een mooie foto, zo tussen de mooie blaadjes. Geniet van de wandelingen samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd!!!! Wat een schatje die Mees!! Ik zal goed om me heen kijken of ik een blije moeder met een knap ventje in de kinderwagen zie lopen. :-) Geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met Mees!! Wat een liefje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hiep hiep hoera! Wauw wat een lieverd en een betoverende naam... Die eerste dagen zijn zo bijzonder, met niets te vergelijken! Geniet van elk moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met jullie kleintje! Mooie naam en mooi zo dat herfstblaadje op die voituur!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met jullie prachtige baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een lief kindje.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heerlijk, proficiat met jullie prachtige herfst mannetje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schattig ventje! Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ah..wat líef! Hartelijk gefeliciteerd met dit mooie jochie! Leuke, stoere naam!

    groet Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. GE-FE-LI-CI-TEERD!!! Wat een geweldig herfstige genietfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd!! Heel veel geluk en vooral doorgaan met genieten!! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O leuk een mensje meer. Proficiat met jullie kleine man, Mees! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zie je berichtje, geweldig en fijn om te horen hoe jullie genieten!!! Gefeliciteerd met jullie Mees, prachtige naam en foto's! Ik nu 26 weken, dus ik moet nog even geduld hebben ;) Geniet er van, en oh wat ben ik blij voor jullie! Liefs Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dag fruppie!!! Wat een gezelligheid :-)
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Van harte gefeliciteerd met jullie kleine ventje! Gezien het feit dat je al trots achter de wagen rondloopt, zal alles goed gaan met jou. Geniet met zijn drieën van dit wondertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte gefeliciteerd! Super leuke naam en wat een schattig ventje!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met de zoon en nog eens gefeliciteerd met de naamkeuze. Wat een prachtnaam is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Geweldig!! Gefeliciteerd met kleine mees, wat een mooie naam ook! Fijne wandelingen samen toegewemst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super leuke naam, gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat een plaatje! Gefeliciteerd he! En genieten! Dat hele kleine is zomaar weg! Benijd je niet met die twee trappen, pffff. Heb nog wel een huis in de aanbieding :P

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ah wat fijn allemaal! Geniet van deze dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh wauw wat een mooitje!!
    Gefeliciteerd!!
    Mooie bolide heeft ie ook zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. O wat heerlijk!!! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje!!! Lekker van elkaar genieten, veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een liefie. Hartelijk gefeliciteerd.
    En voor Mees Welkom op deze wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Aaawh, gefeliciteerd! Wat een schatje <3 Geniet er maar lekker van, voor je het weet is ie groot ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd!!!!! Wat heeeerlijk hè, om mama te zijn :D
    Het is echt zo'n bijzondere tijd: super pittig, veel te weinig slaap, last van lichamelijke ongemakken na de bevalling...maar zooooo geweldig om dan eindelijk je kleine wonder in je armen te hebben! Dat maakt alles goed!
    Geniet van deze tijd, geef jezelf genoeg rust om te herstellen (want dat duurt echt wel even) en veel plezier met Rotjeknor door-racen achter de wagen (gaat prima kan ik uit ervaring zeggen).
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ik ben een beetje laat in blogland maar toch proficiat met MEES! Geniet ervan, groetjes Tiene

    BeantwoordenVerwijderen
  46. het is wel een beetje laat maar toch wil ik jullie nog even feliciteren met Mees wat een geweldige naam , ben zelf zo druk dat deze post mij ontgaan is , maar hoorde van Elly dat het een jongen geworden was !
    veel plezier met het mannetje alhoewel ik daar niet aan twijfel , lieve groet Marja (Kleingeluk!)

    BeantwoordenVerwijderen