dinsdag 9 oktober 2012

Give Away {Studio Ditte}

Vandaag heb ik weer een ontzettend leuke Give Away voor jullie! De ontwerpers van Studio Ditte staan bekend om hun prachtige behang met originele patronen. Op hun website raak ik nooit uitgekeken en ik heb een aantal mooie dingen op mijn verlanglijstje staan (bijvoorbeeld dit behang met autootjes voor in de tussenkamer. Stoer!). Studio Ditte heeft naast behang ook een mooie stationerylijn en leuke papieren verrassingen om je huis mee te versieren, zoals bovenstaande vrolijke robotjes en vogelhuisjes.
 
Ik verwacht niet anders dan dat jullie ook fan zijn van al het moois dat zij weten te maken :) Daarom vind ik het superleuk dat ik speciaal voor deze blogmarathon 2 papieren vogelhuisjes en 2 papieren robotjes mag weggeven! 
 
De robots zijn 8 cm hoog en erg leuk om bijvoorbeeld je tafel mee te decoreren of in huis op te hangen. De vogelhuisjes zijn te lief voor woorden! Bij elk vogelhuisje (ook 8 cm) hoort een apart gevouwen kaartje waarop een persoonlijke boodschap en of naam geschreven kan worden. Met de duidelijke gebruiksaanwijzing kun je beide modellen heel makkelijk in elkaar zetten.

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ vertel ons wat je favoriete item is van de twee en op welke manier je dit in huis zou gebruiken.
♥ vergeet niet je contactgegevens achter te laten zodat ik je makkelijk kan bereiken als je hebt gewonnen :)
♥ de actie is open voor bloggers en niet-bloggers en deelnemen kan t/m 19 oktober.

Ik duim voor jullie...

Liefs!


30 opmerkingen:

  1. Oooh die Robot! Die zou echt heel mooi staan in het stalraampje in onze woonkamer. En aangezien ik in oktober niets mag kopen, zou het wel erg leuk zijn om iets te winnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het vogelhuisje, zou een bijzonder mooi plekje op de babykamer krijgen!
    Hoe gaat het met jou, het kindje blijft nog lekker zitten? x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het vogelhuisje zou hier een mooi plaatjse krijgen op mijn dressoir tot één van mijn dochters het opmerkt en ze het per se op hun kamer willen zetten...
    groetjes
    vietje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De robots zou ik in mijn boekenkast zetten. Op kleur natuurlijk, want zo staan de boeken hier ook in de kast!
    Het vogelhuisje vind ik heel erg leuk. Ik heb een grote raam met zicht op de tuin. Daar zou ik 3 vogelhuisjes d.m.v. een zuignap tegen bevestigen.
    Of in december een kerstboom vullen met 100 robotten of vogelkooitjes!
    Groet, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke blogmarathon weer! Ga zo door!
    Over autootjesbehang gesproken, ik denk dat je deze ook leuk zou vinden! http://www.keckenlisa.nl/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=54&products_id=2500

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik blijf maar asociaal meedoen met al die mooie give-aways! Kan het gewoon niet weerstaan! Ik ben groot fan van Studio Ditte en de vogelhuisjes zouden een mooi plekje krijgen op m'n plank aan de muur....

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woehoe, weer een give-away! Moeilijk kiezen tussen die twee, maar ik denk dat ik het robotje graag op mijn bureau zou zetten, een nieuwe vriend o me gezelschap te houden tijdens al het studeerwerk.

    Liefs, Elke (elke_celie(at)hotmail(punt)com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke give aways hier! De vogelhuisjes kende ik al, maar de robot's zijn nieuw voor mij, ze zijn geweldig! Och, wat zouden die leuk staan in mijn open simpele-maar met leuk behang opgeleukte - Ikea kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat mooi! Ik droom al en tijdje van een muur in mijn kamer vol met verschillende vogelhuisjes, dus deze zou al een mooi begin zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk!!
    Oh dat robotje is toch wel lief!
    Uhm, ik zou het geven aan mijn zoontje Joep! :-)

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hebberig word ik van jouw marathon! :)
    Een robotje vind ik wel heel erg schattig en ik denk dat zo één wel leuk zal staan op mijn tomado-rekje (moet nog opgehangen worden)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De robotjes! Eind van deze week krijg ik de sleutels van mijn droomhuis, de robotjes zouden daar mooi op de vensterbank kunnen :)

    Lfs Ilse

    Floopzz@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moeilijk om te kiezen. De vogelhuisjes kende ik al maar ik ga toch voor de robotjes. Ik heb zelf geen kinderen maar we hebben wel een logeerkamer de ik ga inrichten voor mijn petekind. Dat zou daar heel mooi passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja dan kies ik toch voor de vogelhuisjes. Mooi op het plankje in de hal, of hangend onder de lamp boven de eettafel, of toch tussen die leuke vaasjes op het kleine tafeltje...ze "vliegen" hier gewoon het hele huis door!

    Groetjes Edith
    Info@studiosnoet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh ik zou voor de robotten gaan, en ze op de schouw in de kinderkamer plaatsen ( die er nog ni is :-))
    Groetjes madame Volt

    sophievolt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kan niet kiezen, mag dat ook? ;)
    Maar ik wil wel heeel graag meedoen.

    grtjs kloddertjeroze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind kiezen ook erg moeilijk, maar ga toch voor de robot. Ik heb in huis mijn eigen stijl hoekje en daar zet ik allemaal dingen neer die mij inspireren! Deze zou er ook heel erg goed bijpassen! Ik ga duimen;) xox

    lovescrap@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee voor het vogelhuisje! Ik heb een leuk vakkenkastje (soort grote letterbak) waar ik allemaal leuke spulletjes in uitstal. Daar past het vogelhuisje perfect bij :)

    liefs, Nelleke
    nelleke_jansen@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De vogelhuisjes! Binnenkort gaan we een nieuwe slaapkamer voor onze dochter van 2 jaar inrichten. Daar zou het vogelhuisje goed van pas komen!

    Groetjes,

    Sandra
    hutjevlut@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een ontzettend leuke give-away weer!! ik doe graag mee, ik ga voor zo'n superstoere robot! leuk voor op de kamer van mijn zoontje! Heb nog ruimte op het plankje boven zijn bedje :)

    Groetjes Janneke (jannus82@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beter laat dan nooit!!! De robots zouden ge-wel-dig staan bij Maxime's nieuwe vintagebureautje (zie mijn blog ;-)) en zijn bollekes behang! Wij duimen met z'n allen ;-)
    Groetjes Dina
    Fete_des_gamins@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooh, die vogelhuisjes zijn zo leuk! (En natuurlijk al helemaal die met het uiltje op :D ) Er zijn samenwoonplannen met vriendlief in het verschiet, en ik zou het helemaal super vinden om het vogelhuisje ergens op te hangen en vlak daaronder nageltjes in de muur te kloppen om onze huissleutels op te hangen! Geeft toch meteen een super huiselijk gevoel vind ik :)

    bijgebrekaanbeter (at) hotmail (dot) com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb een broertje die helemaal gek is van robots ;-). Het ontwerp vind ik helemaal fantastisch, dus we zullen ze moeten delen denk ik.
    vintage-colours@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh dat robotje,voor op mijn steeds wisselende collectie op mijn plank boven de bank!!
    (bieneke71@hotmai.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik hou van vogelhuisjes! Echt een super leuk hebbedingetje en accessoire om de babykamer mee aan te kleden!
    Ik zag zelfs dat ze er roze en groen van hebben! :) echt precies de goede kleuren!!!
    Maren235(@)(hotmail)(.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wij hebben hier een probleem. De vogeltjes in onze tuin zijn de weg naar hun voederbakje kwijt en dat terwijl de winter er aan komt... Bij goed weer plaatsen we het Studio Ditte-vogelhuisje gewoon even buiten en lokken ze zo weer terug, wedden dat het lukt?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Aaah dat vogelhuisje! Zo schattig :D
    Ik zou deze op mijn kamer neerzetten, een speciaal plekje zodat ik er vaak naar kan kijken.
    Echt een super leuke giveaway! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die vogelhuisjes zijn echt schattig! ik zal hem dan op de schoenenkast zetten in de gang een mooie eyecatcher!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. de robotjes! Ik ben een hele nieuwe kamer aan het inrichten voor mijn naaispullen, dus dit zou er zeker en vast nog mooi bijgaaan!


    ombeletsm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat lieve schattige vogelhuisje! (A) so cuteeee <3
    Ik zou hem aan mijn lieve mama geven en dan iets op het kaartje willen schrijven dat ik haar altijd lief heb! :)
    Liefss
    Patricia
    (patricia_hermens@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen