woensdag 10 oktober 2012

Give Away {Robin Magazine}


Vandaag heb ik weer een superleuke Give Away voor jullie! Je maakt nu namelijk kans op een exemplaar van het nieuwe Robin Magazine! Velen van jullie zullen bekend zijn met het Round Robin project: een creatief blogproject dat werd opgezet door Christine (Kris) Bossenbroek en Marjolein van Lunteren. Binnenkort is er dus ook een tijdschrift! De officiële lancering vindt plaats op 13 oktober, maar je kunt het tijdschrift hier alvast online reserveren. Speciaal voor de blogmarathon mag ik iemand blij maken met een eerste exemplaar! Hoe en wat lees je hieronder.

♥♥♥

Hoe het begon: Round Robin startte als doorgeefproject met een notitieboek: acht deelnemers vullen elke twee weken een paar bladzijden in het notitieboekje van de ander en sturen het weer door. Het kan van alles zijn: recepten, reisverhalen, mooie foto's, lieve kaartjes, tekeningen, collages, tips, verhalen of grappige spreuken. Na zo'n drie maanden worden de laatste bladzijden gevuld en teruggestuurd naar de eigenaar. Inmiddels zijn er op dit moment ontzettend veel leuke deelprojecten waaraan je mee kan doen met soortgelijke boekjes, maar ook enveloppen met allerlei leuks. Hoe en wat over deze projecten lees je hier.

Het eerste nummer van Robin Magazine heeft als thema 'food'. Van tevoren werd bloggers gevraagd hun favoriete recept op creatieve wijze op te sturen. Het resultaat: 44 pagina’s boordevol heerlijke recepten op mooie wijze vormgegeven. Het blad is verder gevuld met interviews, leuke (web)winkels en veel creatieve inspiratie, waaronder gratis patronen en tutorials! Kortom, een magazine waarin je niet snel raakt uitgekeken.

Wil je kans maken op een exemplaar van Robin Magazine?

♥ laat hieronder een berichtje achter en geef antwoord op de volgende vraag: voor welk gerecht kunnen wij je 's nachts wakker maken?
♥ vergeet niet je gegevens te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)
♥ de actie is open voor bloggers en niet-bloggers en deelnemen kan t/m 19 oktober.

Ik duim voor jullie...

Liefs!

PS: meer informatie, leuke DIY-ideeën en verkoopadressen vind je hier!

28 opmerkingen:

  1. LEUK! Ik doe graag mee!
    Jullie kunnen mij wakker maken met een klein bakje SUSHI! :-)

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit al de hele tijd een blik te werpen op de blog, ook al heb ik het hele project en de magazine pas een paar weken geleden voor het eerst ontdekt! Ik ben benieuwd en ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm in!!
    Janneke mag je net als Anneke wakker maken voor sushi, met een kopje groene thee! Heerlijk.
    Groetjes Janneke (jannus82@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De cover ziet er alvast veelbelovend uit!!
    Mij mag je altijd wakker maken voor versgebakken pannekoeken!! MMmmmm
    Sylvie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zo'n leuke give-away! Ik doe mee!
    Mij mag je 's nachts zeker wakker maken voor een stuk verse arretjescake (zo'n chocolade-biscuitjes cake) :) Zóóó ongezond maar oh zo lekker!
    Mijn email: nelleke_jansen@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee!!
    Ik zeg altijd: voor SUSHI mag je me midden in de nacht wakker maken...!!!
    Bij het idee alleen al, loopt het water me in de mond. =)

    {Mail adres staat wel in Blogger profiel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 'S nachts kan ik wakker gemaakt worden voor spaghetti carbonara. Ongezond, maar heerlijk! Een gezond en bijna net zo lekker recept: thaise brocoli!

    Ik doe heel graag mee met de winactie! Gezien het binnenkort tijd wordt dat ik misschien op mezelf ga en ik momenteel totaal niet kan koken kan ik wel wat tips en fijne recepten gebruiken.

    mailadres: dagalia@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. UIteraard doe ik heeeeeel graag mee, ik ken het magazine niet dus extra leuk om iets nieuws te leren kennen…
    Mij mag je s'nachts altijd wakker maken voor een lasagne met aubergines, courgetten, champignons , ricotta en heeeeeel veel kaas van boven op :-) mmm, heb er al zin in !!!
    groetjes madame Volt

    sophievolt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk! En het antwoord op je vraag is: voor mijn mama's rode kool mag je me altijd wel wekken ;-)
    Omdat ik mijn e-mailadres liever niet publiek maak (ik moet er eens werk van maken ééntje voor mijn blog aan te maken...), mag je me contacteren via mijn blog moest ik de gelukkige zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Slaap is bijna heilig. Door wacht ( als kraamverzorgster) loop ik al zoveel mis.
    Zeker nu we nog zo weinig "jonge" ( lees onder de 55) kraamverzorgsters hebben en we dus heel vaak wacht hebben.
    Maar oké voor een heerlijke chocoladetaart van Jamie moet het lukken.
    Het tijdschrift lijkt me overigens echt heel mooi!
    En eten is ( overdag) wel mijn passie.
    Maar die nacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me een leuk magazine. Ik moet maar 1 seconde denken over deze vraag, je mag me altijd, altijd, altijd wakker maken voor pannenkoeken met slagroom en witte suiker (of met appelmoes is ook goed hoor)!

    Liefs, Elke (elke_celie(at)hotmail(punt)com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, mij mag je wakker maken voor pasta vongole met tomaatjes en als dessert tartufo!!!
    Ik zou heel graag jullie eerste nummer winnen, ik heb al eens gekeken om het te bestellen maar de verzendkosten naar België zijn best hoog. Komt het ook gewoon in de winkel te liggen?
    Alvast een dikke proficiat met jullie eersteling en nog veel succes!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jullie kunnen mij wakker maken voor couscous maar dan wel als mijn man het heeft gemaakt.dit is een winterse couscous met lamsvlees veel groenten zoals spitskoil courgettes pren ponpoen uien kikkererwten en aardappel.en de couscous is niet droog omdat de tomatensaus er doorheen is gegaan voir de smaak en smeuigheid....jammie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk magazine, nog niet van gehoord! En een robin is zo'n leuke vogel.
    Qua wakker maken... ik slaap ZO graag, dat het iets zou moeten zijn dat ik halfslaperig onder de warme lakens kan opsmikkelen. Een ijsje bijvoorbeeld...
    (Al getest: een ijsje in een warm bad, mmm)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mij mag je nooit wakker maken, maar een ontbijt op bed met een heerlijke chocoladetaart en heerlijke koffie sla ik niet af

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke magazine! Ik doe graag mee;) Mij mag je wakker maken voor appeltaart met slagroom. Vind het nog steeds super lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Soep! Overdag lust ik echt alle soepjes, van instant cup-a-soup tot soep uit blik, uit zak, uit fles of zelfgemaakt. Maar 's nachts, 's nachts mag je een kom dampende zelfgemaakte soep onder mijn neus houden met daarop een handje vers geknipte tuinkruiden zoals basilicum, peterselie of koriander en ik zal ontwaken als doornroosje van de kus van haar prins op het witte paard.
    evageene@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk tijdschrift! Je kunt mij wakker maken voor vers fruit met heel veel zwitserse room, yum!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah wat gaaf dat er al één exemplaar uit mag worden gegeven!
    Ik wil 's nachts het liefst wakker gemaakt worden voor de ozo-heerlijke worteltjestaart van mijn zus =)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuke give-away weer, die wil ik wel winnen. Ik ben nieuwsgierig naar het gehele blad! Maar mij kun je beter niet wakker maken om te eten, daar maak je mij niet blij mee. Liever ga ik met een gevuld buikje van een gezonde maaltijd (veel groentjes!) slapen en word ik wakker van de geur van warme broodjes voor een heerlijk ontbijtje met chocoladebroodjes, roomcroissanten besmeerd met verschillende soorten chocopasta, vlokken of lekkere jam, een lekker eitje en een kopje thee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Als je me 's nachts wakker maakt, dan liefst voor een lekker dessertje, wat maakt eigenlijk niet zoveel uit, zolang het lekker zoet is (ja, ik beken, ik ben een zoetekauw).

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ahem, aangezien ik toch de aanstichter ben van Robin magazine (samen met Kris en Marjolein... maar ik schreef het persbericht, dus niet sjiek om mezelf te noemen, hahaha) doe ik niet mee met de Give Away, maar wilde gewoon even zeggen dat ik het leuk vind dat je aandacht aan ons besteedt. Daar moeten we het toch een beetje van hebben.
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super gave give away! :D
    Dit tijdschrift lijkt me zo gaaf!
    Mij kun je snachts wel wakker maken voor zelf gemaakte langevinger pudding met bessensap, mmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Aaaah, heerlijke weggever!
    Mij mag je altijd wakker maken voor toast champignon met heel veel peterselie en look!
    e-mail: ifitsvintage.itsawesome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. midden in de nacht?

    sushi en een glaasje frisse rosé
    wel met een een dekentje bij de stoof ;-)

    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jaaaaa,dit is echt n leuke giveaway! :)
    Je mag mij 's nachts wakker maken voor een stukje warme appeltaart met slagroom en n bolletje ijs met kaneel eroverheen! Jammmieee! en natuurlijk n kop warme chocomel erbij! (of thee)!
    Fingers crossed, hopen dat ik dit keer de gelukkige mag zijn (A)
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn gegevens nog: patricia_hermens@hotmail.com

      Verwijderen