woensdag 3 oktober 2012

Give Away + kortingsactie {Moosmade}








♥♥♥

Van mooie stempels krijg ik geen genoeg! Ik heb dan ook een flinke verzameling :) Het is gewoon fijn om een pakketje, labeltje of brief te versieren met een leuke tekst of print die je zelf kan stempelen. Ben je net zo'n stempelfanaat als ik? Dan zul je zeker blij worden van webshop Moosmade.

Het gezicht achter deze fijne webshop is Moniek Dollekens. Zij liep al tijden rond met het idee om een webshop te openen met producten waar je blij van wordt. En dat zoiets eenvoudigs als een stempel je blij kan maken hoef ik niemand van jullie te vertellen! De stempels die je in haar shop kunt vinden zijn stuk voor stuk met liefde ontworpen door Nederlandse en Vlaamse ontwerpers. Elke bestelling wordt ingepakt als een cadeautje en prijzen variëren van 3,95 tot 13 euro voor een mooie stempel.

Wil je jezelf ook eens blijmaken met een stempel uit de webshop?

T/m 31 december 2012 krijg je 10% korting in de webshop met de code "KortingvanSophie".

Leuk voor bijvoorbeeld originele cadeautjes voor Sinterklaas en Kerst!

Maar... dat is niet het enige, want ik mag van Moniek ook een shoptegoed t.w.v. 15 euro weggeven!

Wat moet je doen om 15 euro shoptegoed te winnen?

♥ heel simpel... neem een kijkje in de webshop en kies je favoriete stempel(s)
♥ laat hier vervolgens weten welke stempels je zou willen hebben
♥ vergeet niet je gegevens te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)
♥ de actie is open voor bloggers en niet-bloggers en deelnemen kan t/m 19 oktober.

Ik duim voor jullie...

Liefs!

33 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, ben ik zomaar de eerste :) stempels zijn inderdaad zo leuk. Maken iedere kaart net even wat meer eigen. Ik vind de Fats-stempel erg lief en grappig.
    Ik kijk uit naar alle volgende blogs in deze marathon. En succes met de laatste loodjes...!

    grtjs Fab

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehhh, ik ben gek op deze webshop! En ook op stempels dus deze winactie komt goed uit haha ;)
    Er zitten zoveel leuke stempels tussen... Maar als ik moest kiezen kies ik voor de stempel met de tekstballon "Liefs!" (€9,95)

    Liefs Nicole
    nicole.vanroekel@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige webshop! Ik vind de stempel met het hondje ' with love' heel erg leuk.
    Mariël
    dubbeldjes@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, die enthousiaste reacties op de vroege ochtend!
    Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gotta love Moosmade!
    De "Made with love" stempel van Daan Rot is mijn favoriet!

    Liefs
    Eline

    elineappelsien(AT)hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke actie! Van stempels kun je inderdaad nooit genoeg hebben, net als van lijntjes om op te schrijven want anders ga ik altijd scheef! Dus ik kies voor het stempel etiket (http://www.moosmade.nl/517271/etiket) die is echt geweldig!

    Je kunt me bereiken op babetvandermade@hotmail.com :)

    Liefs, Babet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja, hier moet ik ook weer aan meedoen :)
    Ik vind de snail mail en fragile olifant wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn favoriet is "Liefs" van Miss Honeybird

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat een boel leuke stempels. Jetje vind ik een van de leukste.
    Trek1500wsd@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi

    ik vindt de stempels erg leuk

    ik zou gaan voor het stempeltje

    met snailmail omdat ik erg vaak pakjes en kaarten enzo verstuur
    maar omdat ik zag dat die tijdelijk niet leverbaar was heb ik nog een alternatief of post of From Holland with Love

    je kunt mijn bereiken op papiesgirl@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een zalige stempels! Ik ben gek op de pauw en de etiketstempel met de egeltjes.
    Erg leuke give away!

    malmokkie@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super leuk zeg! Natuurlijk doe ik hier ook weer gezellig aan mee. Mijn favoriete stempel is deze: http://www.moosmade.nl/stempel-cut-the-crab

    Mijn mail: senoriita.01@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gave winactie! Ik doe heel graag mee! Ik vind de stempel met de vis en de tekst kus erbij super gaaf! Ook de stempel met een meisje en dan de tekst met with love from holland zou ik heel graag willen hebben. Kan ik goed gebruiken bij het post project! Ik ga duimen;)

    lovescrap@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben dol op de etiket hertjes!!!!
    Maar eigenlijk vind ik alles wel mooi :)
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zo'n blogmarathon en wat een geweldige stempels! Ik vind de etiketstempel met de hertjes echt superleuk!! Leuk voor op een enveloppe of als etiket voor een zelfgemaakt jammetje!

    Groetjes Janneke (jannus82@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeej! Weer een leuke give-away, natuurlijk doe ik weer mee!
    Ik vind ook de etiketstempel het leukste, vooral het etiket met de huisjes erop vind ik mooi. Ook vind ik de cadeautjes-stempels leuk om te gebruiken in de werkschriften van mijn leerlingen, zouden ze vast heel leuk vinden!

    Liefs, Elke (elke_celie(at)hotmail(punt)com)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw echt een super give away! heb net een pakketje van Moosmade binnen gekregen :)
    mocht ik winnen, dan zou ik de "fragile-olifant" stempel van Studio Formo helemaal leuk vinden :D
    Groetjes! (zizazipper@blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke giveaway, daar doe ik graag aan mee!
    De 'made with love stempel' zou ik heel graag winnen om labeltjes te stempelen voor aan mijn zelf gemaakte spulletjes!
    Groetjes Fiona
    fionavanb@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Laat ik nou net mijn allereerste stempels hebben gekocht, haha! Ik heb een alfabetstempelset en het is zoo leuk! Ik vind de vlaggetjes echt heel erg leuk, maar ook het postzegel-setje. Oh en de snail-mail (alleen is die tijdelijk niet op voorraad, helaas) en de 'hallo' is ook te leuk, en de 'tea time'.. Oke, pfoe ik zie echt te veel leuke stempels!
    Mijn e-mail is whiteandsilver@live.nl

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zou heel graag die stempel winnen met 'Lots of Love' van Daan Rot. Superleuk om op brieven en kaartjes te stempelen :)
    Email: nelleke_jansen@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke webshop! Het sweet-vogeltje en ronde verjaardagspost zijn wel heel leuk, maar voor in mijn handgeschept papieren albums zou 'made with love' wel leuk zijn en 'de ooievaar' voor in de zwangerschaps-en newbornalbums. Grtjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Och zo mooi! Stempels komen altijd van pas ;-))) en wat zijn ze allemaal WAW! Ik vermoed dat de sweet-vogel bij jou wel in trek zal zijn ;-) Ik hou van de het 'kus-visje', de 'hoera-ster' en uiteraard de dino's allerlei voor mijn kereltje! Maar ook van de olifant 'Fragile' en en en... o wat hoop ik dat ik win; fete_des_gamins@hotmail.com
    Fijne nachtrust!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk, ik waag graag een kansje voor de krul- of stippenvogel. Wat een mooie stempels, kiezen is dan ook bijna niet mogelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Met sinterklaas en kerst voor de deur (en dus héééél veel pakjes) zijn stempeltjes onmisbaar! Ik zou mijn €15 gebruiken voor het kersthertje-etiket!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh de hoera olifant is echt top! dat zou een leuk kadootje zijn voor kloddertjes verjaardag ;)

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een gave webshop! Ik vind de snailmail slak de leukste stempel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook al zo leuk! Ik vind de theepot 'Tea Time' geweldig en de hartjesstempels! Superleuke webshop zeg!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een toffe give-away! Een kijkje genomen op de website en besloten dat ik de stempel 'vlaggetjes streep en ruit' fantastisch vind (dan kan ik verjaardagskaartjes en envelopjes nog extra versieren!)
    Mijn e-mailadres: tondeleirfien@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die stempels, zo puur!! Ik ga voor een Hart numr. 232 maar die met Made white love is ook super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Stuk voor stuk geweldig die stempels, voor het versturen van mijn piepschuim letters zou de stempel "Fragile Olifant" heel erg goed van pas komen (en het staat zoveel beter als een handgeschreven "breekbaar" op de doos)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Weer een giveaway! :) Ik vond moosmade al hartstikke leuk, maar een giveaway van hen is al helemaal leuk.

    Ik vond Coco de giraffe wel erg leuk! En verder Hart - You're are my sunshine .

    Je kan me weer bereiken via mijn facebookpagina: www.facebook.com/behappy10 of mijn twitter: www.twitter.com/behappy_blog

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ohhh ik zou ze allemaal wel willen hebben! Kende de site niet, maar ga zeker nog een uitgebreid stempels kiezen.
    Die met de hertjes is mijn favoriet denk ik. Of met die poesjes en het hartje. En een stempel waar je een adres in kunt schrijven vind ik ook heel leuk. Wordt moeilijk kiezen...

    Postvooredje@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Moeilijk kiezen zeg...
    Ik ga na veel getwijfel voor Olifant - Hoera!

    kreatita(at)gmail(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen