zondag 7 oktober 2012

Give Away {Camerastrap 'Made with love'}

 
Vandaag heb ik weer een ontzettend leuke Give Away voor jullie! Gabriela Koopmans is fotografe en woont in het zuiden van het land. Ze is gek op caramel koffie, haar hond, zoete kersen, versgemaaid gras, Italiaans eten en... fotografie! Haar blog staat dan ook vol met foto's die allemaal een vintage sfeer ademen. Erg mooi!   
 
Als fotografe maakt ze natuurlijk veelvuldig gebruik van de diverse camera's die ze bezit. De zwarte band om haar nek vond ze maar saai en dus besloot ze een eigen camera strap te gaan maken. En niet alleen voor haarzelf, want in haar shop kun je veel mooie, stoere en lieve exemplaren vinden. Alle banden zijn zo'n 75 cm. lang, hebben een zachte voering en zijn vooral "made with love".
 
Het leuke is dat ik één van haar straps mag weggeven en wel de bovenstaande!
 
Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ heel simpel... like haar facebookpagina
♥ laat hier vervolgens  een berichtje achter met je contactgegevens zodat ik je makkelijk kan bereiken als je hebt gewonnen :)
♥ de actie is open voor bloggers en niet-bloggers en deelnemen kan t/m 19 oktober.

Ik duim voor jullie...

Liefs!

21 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik doe zeker (weer) mee! Handig voor de nieuwe camera waar ik voor aan het sparen ben :-), ik haar geliked op facebook!
    De blogmarathon is echt top!
    Liefs, Elke (elke_celie(at)hotmail(punt)com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De mooiste camera strap ooit gezien!
    Het strikje maakt het helemaal af!!
    Ik zou niet liever willen dan daarmee op straat te paraderen!
    Ik doe mee...Ik doe mee.. ik doe mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Ideaal voor mijn camera…ik doe heeeeeeeel graag mee voor deze mooie camerastrap. Als ik niet win vrees ik dat ik toch verleid ben om er zelf één te kopen!!!
    Lieve groetjes madame Volt

    sophievolt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh heel leuk ! (zou een leuke verassing zijn voor m'n mama )ze is namelijk fotografe! ♥

    liefst
    Marie-Lu
    mariedevos6@hotmail.com
    en ik heb ook de fb pagina geliked !♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ów gaaf zo een camera strop
    ik wil graag voor een vriendin winnen als kadotje na haar zwangerschap.
    ik heb de fb geliked

    leuke prijzen geef jij weg zeg !

    papiesgirl@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk om zo een strop te winnen!
    heb alleen geen fb maar zou wel graag mee willen doen om deze strop te winnen.

    ineze1954@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke giveaway! Zou een perfecte reden zijn om die saaie zwarte band van mijn camera eens te vervangen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat LEUK!!
    Ik doe graag mee! :-)
    Alleen ik heb geen facebook :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh, dit vind ik echt heel, heel erg leuk!!!! Helemaal te gek voor m'n Canon! Ik heb al geliked, maar ga nu haar blog bekijken!

    Fijn Weekend, geniet van de zon!
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een super Strap!!!
    Ik doe heeel graag mee, mijn band is namelijk vorige week kapot gegaan!
    Ik neem m'n camera bijna overal mee naartoe, dus hij is zeer welkom
    De fb pagina is geliked (en de webshop ziet er prachtig uit!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Joehoe! Ik doe mee :-) Mooie exemplaren, amaai!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Na de aankoop van een spiksplinternieuwe camera zou dit een fijn cadeautje zijn! En daarna: eindelijk eens die cursus fotografie volgen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ja, de facebookpagina is -uiterààrd- geliked. Wat staan daar leuke dingen op, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh! Die ziet er leuk uit!! Dat blauwe is zooooooooooo mooii!! Ik hoop dat je me kiest! ^^ De fb-pagina heb ik geliked!! En nu duimen hihi ^^ x!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en oh oeps :p contactgegevens vergeten. Je kan me bereiken op m'n blog ^^ http://hollywood-cerise.blogspot.be/

      Verwijderen
  15. Erg mooi, ik doe mee! Je weet me wel te vinden he?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf! Doe graag mee! lovescrap@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke straps! Ik doe graag mee!

    Groetjes,
    Sandra

    hutjevlut@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi! Ik doe graag mee :)
    Groetjes,
    Els
    elsplanje@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat schattig! Ik doe graag mee aan deze leuke en lieve winactie! :)
    Groetjes Patricia (patricia_hermens@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen