maandag 1 oktober 2012

Give Away {Buiten de Lijntjes}




























Het is zover... de eerste Give Away van deze blogmarathon! Jullie maken vanaf nu kans op dit fijne stationerypakketje van webshop en winkel Buiten de Lijntjes. Dat de meiden achter deze shop oog hebben voor mooie dingen moge duidelijk zijn. Regelmatig introduceren ze een nieuw merk of een nieuw product dat je gewoon moet hebben! Omdat een kijkje achter de schermen altijd leuk is hield ik een paar weken terug een interview met de Hennie en Jacqueline dat je hier kan teruglezen.
 
Wat moet je doen om dit fijne pakketje te winnen?

♥ heel simpel... like hun facebookpagina.
♥ laat een felicitatie achter op hun blog of via twitter of facebook. Want vandaag bestaat hun shop precies 1 jaar en dus mogen ze wel even in het zonnetje gezet worden vinden jullie niet?
♥ laat hier vervolgens een berichtje achter met je contactgegevens zodat ik je makkelijk kan bereiken als je hebt gewonnen :)
♥ de actie is open voor bloggers en niet-bloggers en deelnemen kan t/m 19 oktober.

Ik duim voor jullie...

Liefs!

32 opmerkingen:

  1. Geliked, Gefeliciteerd en Gereageerd.

    Dus ik doe graag meer!

    Lieve Groetjes,
    Yvonne
    (niels.yvonne@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat leuk! Ik doe zeker mee.
    Ik heb ze geliked en gefeliciteerd op hun blog.

    Ik ben trouwens erg benieuwd naar de rest van de blogmarathon!

    (elke_celie(at)hotmail(punt)com)

    Liefs,
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woehoe...ik doe heel graag mee! Ik werk enkel met blogs, is dat ook ok? fete_des-Gamins@hotmail.com Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaah, super leuk zeg, ik zie op de foto allemaal dingetjes waar ik heel blij van word :)
    Ik heb de Facebookpagina geliked, ze gefeliciteerd en hier is mijn berichtje dat ik meedoe!
    Mijn e-mail: nicole.vanroekel@hotmail.com

    Ik ben heel benieuwd! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha natuurlijk doe ik mee! Ik had al een felicitatie gedaan op hun blog, maar facebook had ik nog niet geliked, dus bij deze...en bij deze ook een berichtje hier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word er zo blij van, die Give Away!
    Dus ik doe graag mee!
    En Buitendelijntjes volgde ik al via FB, super leuk!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gebeurd! Hiep Hiep Hoera voor Buiten De Lijntjes! Fantastische winkel!

    aline.vanraes@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gebeurd! Wat een leuke site trouwens. Heb hem gelijk opgeslagen bij mijn favorieten.

    En wat een leuk pakket om te winnen!!! Ik doe graag mee!!

    freubeline(at)live(punt)nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe mee!!!
    Heb ze geliked op FB en natuurlijk gelijk gefeliciteerd!!! Mijn blog bestaat nog geen jaar maar ook daar een leuke 'SHARKY give away' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat onwijs leuk! Ik ben al eens bij buitendelijntjes shop geweest & heb genoten van al het moois maar ook de gastvrijheid daar. Samen met een vriendin heb ik lekker een bakkie koffie daar gedronken. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf! Heb ze geliked en natuurlijk gefeliciteerd;) Ik ga duimen, vind het een super leuk pakket! xxx

    lovescrap@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn! Ik heb ze geliked en gefeliciteerd!
    * Esther
    (estherbleyenberg(at)gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ja hoor ik doe mee!!
    Heb/had alles al gedaan!!
    (bieneke71@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Joepie, ya, yeey... zo een fijne give away!!!
    Daar doen we graag aan mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oejoejoeiiii en nu duimen :-)

    Groetjes en een fijne dag van Fien
    info@dewereldvanfien.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ooeh spannend
    heb alles gedaan nu maar lekker afwachten

    heel fijne dag

    liefs mariska

    papiesgirl@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I'm in! Leuk! benthevanwanrooij@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk!!! Ik heb t gedaan hoor :)

    stephaniepelzer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuk, deze give away! Ik doe mee.
    matabiru.create@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk, weer een blogmarathon! En meteen een leuke give-away :)
    Ik heb alles gedaan, en doe graag mee!
    nelleke_jansen@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leukkk!
    Ik heb ze geliked op facebook & gefelcitieeerd!
    En natuurlijk doe ik dus mee met deze geweldige give-away!
    senoriita.01@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Joepiejoepie, ik doe mee hoor! Toitoi voor mezelf, maar ook voor de andere deelnemers ;-)

    bijgebrekaanbeter (at) hotmail (dot) com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben dol op jouw marathonnetjes :-) èn ben ook nog eens dol op 'Buiten de Lijntjes'.... Oeoeoe, ik ga duimen!

    Groetjes, Heidi
    heidiwith@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk zeg!

    declerck.ka(at)gmail(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een vrolijk pakketje! Ik vind je hele blog trouwens superleuk, ik voel me nu echt heel verdrietig omdat mijn relatie na 1,5 jaar over is, maar je blog is een goede afleiding!

    Mijn e-mail is whiteandsilver@live.nl

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. JA, ik doe ook graag mee!
    Groetjes Fiona

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk! Geliked en gecomplimenteerd! Ik doe graag mee.
    e-mail: ifitsvintage.itsawesome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk, leuk, leuk! Ik word er al helemaal creatief van. Ik heb ze geliked en ik hoop dat ik win.

    Je kan me bereiken door op mijn BeHappy profiel te klikken... Denk ik..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps nee, dat gaat niet lukken. Je kan me een berichtje sturen door mij op te zoeken op twitter of facebook.

      www.facebook.com/behappy10 of http://twitter.com/behappy_blog

      Verwijderen
  30. En jaa hoor! Ook aan deze toffe winactie ben ik weer van de partij! :)
    Ik heb geliked en gefeliciteerd!
    patricia_hermens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen