zaterdag 13 oktober 2012

Fijne dingen {Hipstamatic foto's}

Het is alweer weekend! De afgelopen dagen was het rustig hier na een flinke blogmarathon. En het grappige is... ondertussen is er nog niets gebeurd. Die kleine blijft blijkbaar gewoon nog even zitten. Ik moet er wel een beetje om lachen. Ik had echt gedacht dat de baby er nu zou zijn en had niet voor niets de marathon gepland rond de uitgerekende datum. Zo kon ik alles van tevoren al klaarzetten. Ik liet de computer deze week vervolgens even voor wat hij was, maar kon het niet laten zo af en toe jullie reacties te lezen via mijn telefoon. Ik werd er erg blij van :)
 
Nog een paar dingen die me blij maakten de afgelopen tijd: mooie momenten met vriendinnen en het lieve mutsje dat ik cadeau kreeg van Johanneke van Bosliefje. Lief hè? Dankjewel Johanneke! Je bent een schat! Ook fijn: de appelcake die mijn moeder meenam en de vos die ik maakte van deze theedoek.
 
Ik wens jullie nog een heel mooi weekend toe! Ondertussen wachten wij hier alles gewoon nog even af hihi.
 
Liefs ♥
 
PS: je kunt nog een paar dagen meedoen aan deze fijne give away's (t/m 19 oktober). Niet vergeten hoor!
 
 

17 opmerkingen:

  1. Schattig mutsje en heerlijke vos!
    Baby zit vast heerlijk warm en klem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief mutsje! Hopelijk komt hij/zij er snel uit want ik kan me inbeelden dat jullie niet meer kunnen wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk mutsje! En de appeltaart ziet er erg smakelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk dingen om van te genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn dochter is grote fan van de vos, daar ga je zeker mee scoren bij je kleintje! Veel succes en geniet van ieder moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wachten he? Maar er komt vanzelf een eind aan, dat mutsje gaat op!Ik hoop dat je niet meer heel lang hoeft te wachten hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice, zo jouw foto's!!! Veel bevallingsplezier (of mag je dat niet wensen ;-)) Ach ja, ik vond het in ieder geval 2 keer heel plezant ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oja dat wachten op mini, ik kan het mij nog goed herinneren. Spannend hoor.. Veel wachtplezier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is er nog een stukje over van de appelcake?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt heerlijk, hier wacht ik in spanning met je mee (terwijl ik je helemaal niet ken) maar het voelt zo vertrouwd op de 1 of andere manier! Het mutsje is echt te lief!! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Succes met wachten en leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hmm je schreef dit 13 okt, en vandaag is het 16 okt zou het?.........:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaat het wel goed daar? hopelijk alles wel met jullie en de kleine!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen