maandag 1 oktober 2012

Blogmarathon {Welkom!}


Vandaag is het zover... de blogmarathon gaat van start! De eerste give away wordt later deze ochtend bekend gemaakt. Geloof me: die wil je niet missen!
 
Al weken terug begon ik met de voorbereidingen van mijn blogfeestje. Ik was al flink op weg met mijn zwangerschap en toen mijn verlof inging kon ik het niet nalaten om in een notitieboekje allerlei ideeën op te schrijven voor een nieuwe blogmarathon. Het is toch een beetje traditie geworden dus hoe kon ik dat dit jaar voorbij laten gaan? En gelukkig waren er heel veel lieve mensen bereid om mee te doen en wordt het hier op mijn blog de komende dagen geen saaie boel. Ik wens jullie heel veel leesplezier! Neem vooral elke dag een kijkje, want er staat heel veel leuks op het programma :)
 
Liefs!
 

12 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk! Hoe is het met de baby?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Leuk, dat je marathon er weer is!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat je dit weer doet Manon, ik vond de vorige keren ook een groot succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winactie! Ik doe mee! Ik heb alles gedaan :)

    xxx

    beinspiredbymyself@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ontdek gewoon pas net je blog! Veeeeeel te laat dus... Maar ik ga jou en de blogmarathon nu zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je goed bezig zeg, de laatste tijd! Tof! xx

    BeantwoordenVerwijderen