maandag 10 september 2012

Winkel vol moois {2 cute 2 be true}



Wat zijn er toch veel leuke webshops... Zo nu en dan kom ik er één tegen die ik gewoon met jullie moet delen!
 
Bovenstaande knuffelige items vond ik in de webshop 2cute2betrue. In deze Nederlandse webshop vind je veel lieve handgemaakte knuffels, maar ook gehaakte bollen in allerlei kleuren om zelf slingers van te maken. Die laatste zijn mijn favoriet! Omdat ik zelf niet kan haken vind ik ze helemaal geweldig. Met een naald en draad heb je zo een toffe slinger. Is dat varkentje ook niet superschattig? :)
 
Fijne dag vandaag! Liefs ♥
 
 

13 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat een leuke webwinkel en wat een schattige spulletjes. Dank je wel voor de link! Hier ga ik eens even goed rondsnuffelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat varkentje is inderdaad supercute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och de foto met de pomponnetjes aan het takje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, ik wilde wel dat k zo mooi kon haken... bij mij is alles nog in de 'groei'. Op dit moemnt sinds jaren weer aan ee breiproject...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, en ik heb je gelinkt, zodat ik je makkelijk weer terug kan vinden... =P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh die wolk is zooooo schattig!!!
    merci voor de link, super winkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen