donderdag 6 september 2012

Over een vos, een kast en een boxkleed


























Is deze vos niet superleuk? Het is een theedoek maar je kunt er ook een knuffel van maken en dat is precies de reden waarom ik het gekocht heb toen ik in Wolvega was. Bedankt voor al jullie leuke reacties op het interview met de meiden van Buiten de Lijntjes! Het was niet gepland en een spontane actie, maar er kwam zoveel leuks uit voort. Jullie kunnen alvast uitkijken naar een fijne Give Away in oktober met allerlei moois uit hun webshop :)


























De afgelopen tijd ben ik druk bezig geweest met de inrichting van de kinderkamer . Wat vinden jullie van het kussen? En de commode hierboven? Voor een klein bedrag op marktplaats gekocht, geschuurd en opnieuw geschilderd. Deze week ben ik begonnen aan het boxkleed. Een bereklus - zacht uitgedrukt - maar volgens mij zit er wel schot in!

 
Maak er een mooie dag van! Liefs ♥


17 opmerkingen:

  1. Sweet! Mooi hoor, het boxkleed. En de kleur van het kastje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt superleuk dat vosje :) En je boxkleed wordt echt heel erg mooi! benieuwd als het af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik miste je blog al...
    Mooie commode en boxkleed, ik ben zelf ook de commode aan het schilder ook gekocht via marktplaats. Wat een werk he, maar als het af is zo fijn!! Veel klus plezier! (iets te snel met plaatsen)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die blogpost had ik helemaal gemist! :)
    Mooi kleurtje heeft de commode gekregen. En je boxkleed wordt ook super, mooie stofjes gebruik je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vosje is super hé - heb het ooit eens ergens gezien in een webshop, geloof ik. Die commode ziet er ook geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och zo mooi...het vosje: dat wil ikwel graag eens als knuffel zien!!! Ik zag het bij Noeks ook passeren en vond het toen ook al zo schattig! Mooie stof, dat boskleed komt helemaal goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, die commode! En het boxkleed wordt waarschijnlijk ook een prachtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk leuk leuk! En ook dat stofje in het boxkleed.... Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kleurtjes! Dat wordt vast een heerlijk kleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dat vosje wordt volgens mij een superschattig knuffeltje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De stofjes vh boxkleed zijn supermooi! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En laat ik nou vlak bij Wolvega wonen!!!:-)

    Je boxkleed word prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk allemaal! Wij hebben die wagen van joolz ook en zijn er erg blij mee.
    Knap, zelf een boxkleed maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben gék op 'Buiten de Lijntjes' en ook helemaal WILD van die theedoeken!! Typisch zo'n gevalletje van 'waarom heb ík dat niet verzonnen!!', hahaha. Oooh, zei je nu iets over een Give Away... interessant!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen