dinsdag 25 september 2012

Nog heel even wachten...


















♥♥♥

Afgelopen zomer hield ik alweer voor de derde keer een blogmarathon en deze herfst leek het me leuk om weer een ouderwets blogfeestje te organiseren. Het is een bijzondere tijd voor ons (mijn lief en ik) want mijn zwangerschap nadert zijn einde. Juist daarom wilde ik het hier lekker gezellig houden. Daarom kun je van 1 t/m 10 oktober veel leuks verwachten: gastberichten van andere bloggers, give away's van fijne webshops en meer...

Ik heb er veel zin in en hoop jullie ook! Tot dan :)

Liefs ♥

18 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Wat heerlijk, geniet er nog maar even van! Wens je heerlijke laatste loodjes :-) Benieuwd naar je blogmarathon, volg je nog maar kort dus dit wordt de eerste die in mee maak!!!

      Verwijderen
  2. Oeh spannend zeg, misschien beval je wel tijdens de marathon! :) (of zeg ik nu weer eens iets doms?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woehoe...alleen maar fijne dingen in het mooiste seizoen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf, ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het mooie van wachten is dat je tijd hebt om te dromen ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn, ik kijk er naar uit! Ben ook superbenieuwd naar je beebje! Succes nog met de laatste dagen/weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het bijzondere wachten is voor jullie begonnen, spannend! En dan ook nog een blogmarathon! Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!!!
    Ik dacht ook even dt je iets anders bedoelde :-)
    Spannend hoor zo de laatste loodjes!!

    BeantwoordenVerwijderen