zondag 16 september 2012

Love, Sam {nieuwe stationerylijn}

Ik had de afgelopen dagen leuk mailcontact met Sam Loman, illustratrice en fotografe. Binnenkort brengt zij een nieuwe stationerylijn uit: Love Sam. La vie d'une femme. Sinds haar afstuderen aan de Kunstacademie in 2005 heeft ze al veel mooie projecten opgezet en sinds kort komt daar een nieuwe stationerylijn bij met o.a. een kalender, adresboek, notitieboekjes etc. Al dit moois zal in oktober in de winkels verschijnen, maar de jaaragenda 2013 ligt sinds een paar dagen al in de winkels (waar precies lees je hier). Mijn exemplaar viel een paar dagen terug in de brievenbus en geloof me: hij ziet er supermooi uit!
 


De agenda heeft alles wat ik fijn vind aan een planner: indelingen per week, veel ruimte om notities te maken, een lint om in één keer de juiste datum terug te vinden en een kalender. Het zijn echter de extra dingen die de agenda zo leuk maken om door te bladeren: mooie illustraties, veel plek voor lijstjes (je favoriete vakantieboeken, wensen voor onder de kerstboom etc.) en zelfs fotografietips. Sam heeft er duidelijk veel liefde ingestopt! De vintage vormgeving maakt het helemaal af. Ik ben er superblij mee!



Zodra de volledige stationerylijn verkrijgbaar is geef ik jullie een seintje. Houd vooral ook de blog van Sam zelf in de gaten.

Liefs!

21 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Zeker een van mijn opties voor een nieuwe agenda :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik heb ook een paar agenda's van haar gehad en ben fan :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha grappig, ik kreeg er ook al een persbericht van. erg leuk, maar voor mijn studie heb ik toch echt een moleskine planner nodig (en dan het liefst een groooote) anders vergeet ik alles!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi. Ik heb altijd twee aparte agenda's: één moleskine voor 'zakelijk' en deze voor 'persoonlijk'. Anders raak ik alsnog het overzicht kwijt met deadlines :)

      Verwijderen
  4. Wouw, wat gaaf! Ik ga snel even kijken, wil ook wel zo'n agenda :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeww dat ziet er mooi uit! Ik ga denken ik als ik terug ben in November eens een kijkje nemen bij de agenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooo komt dat goed uit..de perfecte agenda voor 2013! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! Helaas al een agenda gekocht voor 2013...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem echt heel mooi! Merci voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw die zou ik wel willen als schoolagenda!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow die stijl is echt heel erg leuk! Heerlijk vintage en mooie creatieve combinaties met mooie kleuren!! Ik ga nu gelijk een kijkje nemen bij Sam haar blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is er nog zo'n agenda verkrijgbaar voor het schooljaar 2013-2014 aub? Zo ja waar en hoe kan ik dit bekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier kun je alle Love, Sam producten vinden: http://webstore.love-sam.com. De agenda staat er nu niet bij, misschien kun je een mailtje sturen met de vraag of deze nog verschijnt? info{at}love-sam.com

      Verwijderen