vrijdag 14 september 2012

Hipstamatic foto's {home sweet home}

De herfst is duidelijk al in aantocht. Het regent flink en het huis is minder licht dan anders. Stiekem vind ik het niet zo erg na die warme dagen van de afgelopen tijd. Vandaag zit ik met thee op de bank blogs te lezen en kruip ik zo af en toe achter de naaimachine. Het boxkleed is inmiddels af! Het heeft ons flink wat moeite gekost (en de credits gaan vooral naar mijn lieve moeder), maar het resultaat mag er zijn: lekker dik en zacht.
 
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend? Ik ga zaterdag naar de markt om voorbereidingen te treffen voor de volgende dag. Zondag komen mijn vriendinnen op bezoek en maak ik o.a. deze taart van Jamie Oliver. Mmm.... Echt een aanrader!
 
Wat je ook gaat doen: maak er een mooi weekend van!
 
Liefs ♥
 


16 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Ik heb het recept al doorgestuurd naar manlief, ben benieuwd... En hee, is het boxkleed af? Wat is ie mooi, en zo netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci :) En echt, de taart is zó lekker! Snel gaan maken hoor!

      Verwijderen
  2. Maar dat het huis minder licht is kun je weer mooi oplossen met gezellig kaarsjes :) Heerlijk vind ik dat! Ik kan echt genieten van deze tijd. Je boxkleed is echt heel mooi geworden! En wat heb je een toffe stoel naast de schouw staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga morgen nog een shoppen en zondag ga ik naar Moviepark. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk geworden je boxkleed! Ik vind het herfstige weer ook niet zo erg, ieder seizoen heeft zo z'n charmes, vooral de herfst ;). (had er ook al een blogje aan gewaagd)
    Voor mij zal het weekend vooral thuis zijn, ik ben geopereerd en kan nog niet zitten, maar ga toch even proberen om morgen de deur uit te gaan, ben het thuis hangen wel beu...
    Fijn weekend! met fijne taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's!
    Ik vlieg morgen naar Oslo toe waar ik de train naar mijn hostfamily neem. Ik ga namelijk twee maanden werken op een boerderij daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal heel mooi, vooral het kleed en de stoel!
    We hebben een rustig weekend...
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh, wat mooi allemaal!! Ik HOUD van dat blauw van die stoel, whoah. Ik moet nog twee artikelen schrijven dit weekend (spannend!!) en ik wil nog wat haken. Nog bedankt trouwens voor je lieve berichtje op mijn blog over mijn gehaak! En eh, als je een gehaakt dekentje voor je mini-mensje zou willen, neem dan vooral even contact met me op ok?
    Fijn weekend,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhhh.... dat klinkt goed! Ik ga je direct mailen :)

      Verwijderen
  8. Fijne foto's! Ja, he zo gezellig binnen kan ook genieten zijn ;-) 't ziet er allemaal zo mooi uit trouwens! Wij worden dit weekend verwend op mijn man's werk met springkastelen, grime, animatie en bbq altijd plezant, nu nog een streepje zon ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt er gezellig! Ik kan best genieten van dat herfstig weer, ik ben dan ook een erg huiselijk type ;-) Vandaag moest ik werken, maar zo meteen is er feest, morgen een marktje en 's avonds weer feest! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt mooi dat dekentje! En het bankhangen met die blogs klinkt heel leuk en aanlokkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kleed!!!
    En oh al 38 weken? dat gaat snel zeg!!
    De taart ziet er ook super lekker uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die stoel is prachtig! Ik heb 'm (bijna) ook (weer) maar moet wel mega opgeknapt worden. De banden van de zitting zijn helemaal kapot :-( Maar ik heb deze al sinds 1995, toen was ik zwanger van de eerste en in die tijd kon je bij de gemeente gratis afgedankte meubelen ophalen. Goede oude tijd ;-) Ik zocht eigenlijk een schommelstoel voor te voeden op de babykamer maar dat hadden ze niet. Ik was gelijk verliefd op deze stoel toen ik die zag staan. In 1997 gingen we verhuizen en kwam deze terecht bij mijn moeder. Zij gaf zonder het te vragen de stoel aan een vriendin van mij die voor een andere stoel kwam kijken. Nu krijg ik de stoel weer van haar terug, mijn vriendin wist dat ik het jammer vond. Ik had er geen haast bij maar nu heeft ze haar kamer veranderd en staat de stoel weer klaar om naar mijn huis te komen :-) Had er nog nooit eerder een gezien alleen (sinds deze op jouw blog staat) hier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee zeg, dat bestaat niet! Ik heb deze stoel van mijn oma overgenomen maar heb ook geen idee waar ze die vandaan heeft en kan er ook niet meer achter komen helaas. Precies deze stoel staat nu bij ons in de kinderkamer - ook voor het voeden :)

      Verwijderen