donderdag 27 september 2012

Crafty markten {agenda oktober}

























De bladeren verkleuren aan de bomen en bij droog weer ga ik dan ook graag naar buiten. In de weekenden bezoek ik het liefst een rommelmarkt of crafty markt. De komende weken zijn er veel fijne creatieve markten te bezoeken met handgemaakt moois en vintage. Misschien ook bij jou in de buurt? 

♥ 6 en 7 oktober Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 7 oktober Sunday Market // Amsterdam
♥ 7 oktober Hartjesdag // Den Bosch
♥ 7 oktober De Bonte Fabriek // Sint-Niklaas
♥ 14 oktober Hand(v)aardig // Hofstade
♥ 20 oktober Karamblas // Kortrijk
♥ 21 oktober Feelgood Market // Eindhoven
♥ 21 oktober Swanmarket // Rotterdam
♥ 28 oktober handgeMa(r)kt // Genk

Have fun!

En laat het mij weten als je nog aanvullingen hebt :)


3 opmerkingen:

  1. Helaas niet hier in de buurt! Mocht je wat weten rondom Zwolle let me know! Lijkt mij geweldig! Ik ben fan van vintage, maar heb nog niet een echte vintagemarkt meegemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Hip en Handgemaakt markt is een aanrader! Wanneer deze weer zal zijn is nog niet bekend... Ik houd het in de gaten :)

      Verwijderen