maandag 6 augustus 2012

New York Barbershop


Naar een barbershop gaan is een mannending... ik weet het! Maar toch kon ik het niet laten wat foto's met jullie te delen van een paar dagen terug. Mijn lief had zijn beste vriend een behandeling cadeau gegeven bij de New York Barbershop (bij Hotel New York) en ging zelf ook onder het mes.

Omdat het een verjaardagscadeau was, moest de ervaring natuurlijk worden vastgelegd. En terwijl de mannen een scheerbeurt kregen, maakte ik veel te veel foto's. Het interieur was zó gaaf! Oogluikend werd toegestaan dat wij vrouwen (vriendin M. was ook mee) er ook bij waren hihi.

Miles Davis op de achtergrond, superlekkere espresso en de geur van aftershave... Denk eraan: de eerstvolgende verjaardag van je lief stuur je hem naar Rotterdam - hij zal het geweldig vinden!


Ben je niet bekend in Rotterdam? De barbershop is gevestigd in het pand van Hotel New York vlakbij de Erasmusbrug. Kijk hier voor de routebeschrijving.



16 opmerkingen:

  1. supercool sophie!! die tip ga ik zeker onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat een leuke plek! Idd geweldig mooi interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaa da's ideaal; thanks voor den tip! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw, ik vind het echt een inspirerende plek, ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige plek! Je zou er bijna een baard voor willen groeien...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Origineel cadeau! Zelfs zonder baard een bezoekje waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een goed idee om als cadeau te geven! En wat zien het er daar super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw het ziet er daar geweldig uit !
    Zou super zijn voor een photoshoot ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig!
    Ik vind de stoelen op de 1e foto echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had er al eens over gelezen: super gaaf! Je hebt ook echt mooie foto's gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig dit! En het kan dan wel voor mannen zijn, maar vrouwen vinden dit natuurlijk ook een te gekke plek! Veel gezelliger dan zo'n steriele beauty salon, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig! Zeker om te onthouden wanneer ik een keertje naar Rotterdam ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee. Misschien ook iets voor vriendlief :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super idee! Ik weet nooit wat ik voor mijn vriend moet kopen behalve platen en boeken. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's heb je gemaakt...
    Groeten, Robert (eigenaar New York Barbershop)

    BeantwoordenVerwijderen