woensdag 22 augustus 2012

Mini Instax fotalbum
















Sinds ik mijn mini instax camera van Fuji heb zoek ik naar manieren om al die foto's te bewaren, want het zijn er inmiddels behoorlijk veel. Zelf een mooi boekje maken lukte niet - teveel kans op kreuken en dat is natuurlijk zonde. Ik was op zoek naar een boekje waarin ik ze in plastic kon schuiven. Zoals de albums die je hebt voor foto's van "gewoon" formaat. En eindelijk... ik heb er één gevonden!
 
Wie van jullie is ook in het bezit van deze camera? Als je een manier zoekt om de foto's mooi op te bergen moet je vandaag nog naar de Action gaan! Ik vond dit schattige rode mini exemplaar bij de portemonnees. Het is eigenlijk bedoeld voor creditcards en kost nog geen 2 euro. Dat was nog eens een fijne vondst! Op deze manier kun je er toch een stuk of 30 mooi bewaren. Zie je het al voor je: een hele rij van dit soort boekjes naast elkaar? Helaas vond ik er maar één dus... hierbij een oproep: iedereen die bij de Action nog een rood exemplaar tegenkomt, geef me een seintje! Je maakt mij er erg blij mee :)
 
Fijne dag!

17 opmerkingen:

  1. Mooi! Echt handig om te weten dat ze passen in credit card zakjes :) Ik wil al zo lang een instax mini! Maar omdat ik momenteel voor een grote reis aan het sparen ben, en een nieuwe lens voor mijn camera, moet ik er nog een jaartje mee wachten :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik probeer er aan te denken wanneer ik nog eens een Action binnenloop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattige foto's! Instax mini.. Ik had er nog nooit van gehoord (shame on me haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hopla! Weeral een reden om 'den action' te gaan plunderen. Ik check het van de week, sé. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook hier helaas geen mapjes meer voor jou... Gezocht, gezocht en nog eens gezocht, maar niks gevonden. De kids vonden het helemaal niet erg om zo'n tijd rond te lopen in 'den action', die had ik eerst bij het speelgoed geparkeerd. ;-)

      Verwijderen
  5. Leuk! Als ik er ben dan zal ik aan je denken... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een handig formaat! Heb hier ook veel foto's liggen die nog zo'n mapje nodig hebben :) Zal er eens op letten als ik bij de Action ben (en mocht ik ze vinden, dan hoor je het natuurlijk).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf toestel, en helemaal dat mapje er bij!! Daar word je hebberig van... Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas bij de Action hier geen mapje meer voor jou! Misschien de markt...

      Verwijderen
    2. He wat jammer! In ieder geval bedankt voor het kijken :)

      Verwijderen
  8. Heel erg leuk gedaan! Ik zal eraan denken als ik naar de Action ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh zo handig! Ik heb een mini polaroid (een I-zone) en plakte vroeger de mini fotootjes in een mini sleutelhangerschriftje :-)
    Dit is ook wel een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super leuk! Nu wil ik er ook 1 hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk! Je camera is ook gaaf zeg! Ik ben jaloers, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! Een vriendin van me heft er eentje, misschien is het iets voor haar :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb voor je gekekn bij de Action, maar helaas, alleen zwarte. Wel leuk een lek idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat super leuk!
    Ik zal eraan denken als ik naar de Action ga!

    BeantwoordenVerwijderen