donderdag 9 augustus 2012

Deze week maakte ik...





... een kussen voor de kinderkamer. Natuurlijk niet helemaal zelf - hulp bij het inzetten van ritsen is altijd broodnodig haha. Maar met dank aan mijn moeder is dat ook gelukt!



Het kussen is een ontwerp van Spool me, gekocht tijdens De Utrechtse Fabriek. Alle stof is al gesneden en er zit een stap-voor-stap handleiding bij. Kortom: elke beginneling kan ermee aan de slag! Maar omdat ik de hoes toch wilde wassen heb ik dus een rits erin gezet.

Volgende project: een boxkleed :)

Liefs!



28 opmerkingen:

  1. Goed gelukt! Die bruine stof is mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie en ja die ritsen vind ik ook altijd een beetje eng :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben écht helemaal gek op Spool Me. Zo'n leuk concept. Ik vind het (bijna...) jammer dat ik tijdens de volgende Utrechtse Fabriek op vakantie ben!
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Toffe combinatie van de stofjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi combi, zelf zou je er in de winkel waarschijnlijk niet op komen, maar het werkt. En lang leve de handige moeders! Op naar je volgende project.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kussen! En ja die ritsen...die blijven moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je zoveel zelf maakt!! Handige hè, van die moeders die alles kunnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kussen! Super leuke combinatie van stoffen, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er gaaf uit! Ik ben jaloers, ben helaas niet zo goed in handwerken..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk met die verschillende stofjes :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf zeg!! Mooie kleuren!
    Hoeveel weken ben je, wanneer verwacht je jullie kindje?
    Heerlijk om creatief bezig te zijn voor je babytje, ik moet er nog tijd voor maken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ruim 32 weken en wil nog veel maken dus moet er echt goed de tijd voor nemen! Jij ook veel plezier en succes :)

      Verwijderen
    2. Ik 15 weken, dus ik heb nog even... heerlijk je blogs om inspiratie uit te halen!!

      Verwijderen
  12. Leuk joh, dat kussen! Kon je niet gewoon met een flap werken, ipv met een rits, zoals een kussensloop? Of was het voorgeknipte stofje daarvoor te klein?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas, dat ging inderdaad niet omdat het precies op maat was geknipt. Ach joh... heb ik weer wat nieuws geleerd :)

      Verwijderen
  13. Te gek om "ons" kussen zo tegen te komen! Helaas is dit kussen uitverkocht wel krijgen vanaf half september nieuwe kussenhoezen! Dit keer dus een hoes met een flap, dus wasbaar en geen rits! Bedankt voor je leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jullie ook bedankt voor dit leuke ontwerp! Ik ben er zó blij mee :) En inmiddels nieuwsgierig naar de nieuwe hoezen...

      Verwijderen
  14. Wat leuk om te zien dat die twee stofjes zo goed bij elkaar passen! Waarschijnlijk had ik die combinatie niet aangedurfd ;)
    Echt leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen