zondag 26 augustus 2012

Crafty markten {agenda september}

September is alweer in zicht en op deze rustige zondag leek het mij leuk om alvast wat data op een rijtje te zetten. Want wat komen er een boel leuke crafty markten aan! Ik hoop dat er voor iedereen wel wat in de buurt is de komende maand.
 
♥ 1 september MicroMarché // Brussel
♥ 1 en 2 september Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 2 september De Zelfgemaakte Markt // Den Bosch
♥ 2 september Sunday Market // Amsterdam
♥ 8 september De Utrechtse Fabriek // Utrecht
♥ 8 september Hip en Handgemaakt markt // Zwolle
♥ 8 september Feelgood Market // Utrecht
♥ 9 september De Utrechtse Fabriek // Utrecht
♥ 9 september Hoera! Hip Handwerk! // Hasselt
♥ 16 september Feelgood Market // Eindhoven
♥ 16 september Sunday Market // Amsterdam
♥ 16 september Hip en Handgemaakt markt // Hengelo
♥ 23 september Supermarkt! // Lommel
♥ 23 september De bePARKte Oplage // Antwerpen
♥ 23 september Swanmarket // Rotterdam
♥ 29 september De Zelfgemaakte markt // Utrecht
♥ 30 september Sunday Market // Amsterdam
♥ 30 september De Winkelstraat // Leuven
 
Je weet het... als je aanvullingen hebt hoor ik het graag!
 
Fijne dag :)

12 opmerkingen:

  1. Ook leuk: http://www.handmade-in-belgium.com/ Handmade in Belgium markt op 9 september in Genk (C-mine).

    Ook leuk (retro, niet crafty): http://www.retropolis.be/ op 31/08, 1/09 en 2/09 in Genk (C-mine).

    Leuk voor de creabea's onder ons: http://www.blendervintageshop.be/ Stoffenbeurs van 14 tem 22 september :-)

    Dit zijn alvast de drie to visit in september op mijn lijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja en Supermarkt in Lommel ga ik zeker ook een bezoekje brengen want een vriendin van me staat er met superleuke zelfgemaakte juweeltjes :-)

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de fijne aanvullingen! :)

      Verwijderen
  2. Markt van Morgen ook in Antwerpen, op 9 september.

    Stiekem word ik erg blij van dit lijstje, want ik heb nog drie weken vrij in september en na een maandje niet buitenkomen (ahum, uitgezonderd Barcelona) gaat dat echt deugd doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super bedankt voor dit overzicht! Zal er weer iets van uitzoeken dat binnen de agenda past ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks!! Daar staan er zeker een paar tussen waar ik heen ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je op mijn blog langs kwam en thanks voor de succes wensen!! :D Fijne nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jups nog 2 aanvullingen:
    Markt Van Morgen op 9 september en Tremartre in Tremelo op 2 september...
    en ik zal er zijn ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas woon ik in de grotten van Nederland (Gelderland) en dan moet je vaak een eind rijden, maar bedankt voor de tips. En wat een heerlijke ontdekking is jouw weblog! Tot ziens...

    BeantwoordenVerwijderen