woensdag 1 augustus 2012

Big smile

Ik ben aan het twijfelen of ik me nog voor veel crafty markten zal inschrijven dit jaar. Mijn buik groeit flink en ik heb nog zoveel andere dingen om voor te bereiden - laat staan dat ik tijd kan maken voor een hele dag op de markt staan. Maar het kriebelt toch he...

Een fijn moment afgelopen Swanmarket: mijn moeder en ik waren de hele dag druk met de verkoop, terwijl F. thuis aan het klussen was. Thuisgekomen deed hij heel geheimzinnig de tussendeuren dicht en moesten we even geduld hebben. Wat bleek? Mijn lief was met hout en decoupeerzaag in de weer geweest met als resultaat dit uithangbord! Ik... was... sprakeloos... Zo mooi!! En vooral zóóó ontzettend lief!!  

Wanneer ik ook op de volgende crafty markt sta - wel of niet dit jaar - ik weet zeker dat het met een big smile zal zijn :)

Liefs!

26 opmerkingen:

  1. Wauw, wat mooi! En super lief.
    Hij heeft wel smaak zeg ;)
    Zou maar even rustig aan doen, volgend jaar komen er vast nog weer meer markten.
    Maar ja, het blijft kriebelen, daar heb je gelijk in.
    Fijne zomer, ik ga morgen richting Brugge. Zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, hoe mooi! En super romantisch zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa daar krijg je toch tranen van in je ogen, zo mooi en lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt heel lief! Nu moet je wel op alle crafty markten gaan staan met dikke buik en uithangbord natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi en ontzettend lief! Met dit bord herkent nu iedereen je op de crafty markten ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heeft hij dat mooi gemaakt, en wat super lief!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een superlieve verrassing, en zo mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo ontzettend lief en mooi gedaan, zeg! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, wat lief!!! Mooi gemaakt!
    Hoe gaat het met de beeb? Voel je je goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave verassing! Het ziet er echt mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woohoo!! Ben je ook goed te herkennen :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sophie: wil je je adres mailen naar silcampschroer@gmail.com
    Ik stuur alle zwangere blogsters een kleinigheidje.
    Dus als je het leuk vindt...-bij deze-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen