maandag 20 augustus 2012

10 fijne dingen


Het weekend is alweer voorbij... Wat was het warm! Ik zal eerlijk zijn: het grootste deel van de tijd heb ik met mijn voeten in een bak met water gezeten en afwisselend fruit en waterijsjes gegeten :) Mijn lief ging vandaag weer aan het werk, maar ik heb nog vakantie. Heerlijk! Met deze hitte en mijn groeiende buik doe ik het rustig aan.

10 dingen om blij van te worden:

♥ Waterijsjes zoveel als ik op kan (en fruit voor de afwisseling hihi)
♥ Mijn groeiende buik - inmiddels 33 weken en een beetje. Wat gaat het snel!
♥ Het water opzoeken: zeilen, een motorbootje huren of gewoon zitten aan de waterkant en pootjebaden. Zeker met deze warmte een perfecte manier om de dag door te komen!
♥ Het eindeloze geduld van mijn lief die schuurt, zaagt en verft en ons huisje tot een paleis maakt - en ik sta er bij en ben zo trots!
♥ Lieve kaartjes krijgen van vriendinnen :)
♥ De eerste plannen voor een nieuwe blogmarathon later dit jaar krijgen langzaam vorm... Ik werk met steeds meer mensen samen en vind het superleuk wat er allemaal aan ideeën voorbij komt!
♥ Lachen met mama, zuslief en kleine T. Volgend jaar zijn er twee kleintjes bij. Hoe zal dat zijn??
♥ Ik vond een lief klein rood boekje op creditcardformaat om mijn mini instaxfoto's in te bewaren. Nu wil ik een hele stapel!
♥ Onze cavia's vertroetelen: ze hebben het warm, maar koelen lekker af met een badje lauw water.
♥ Stapels boeken halen bij de bieb. Ik heb een flink lijstje met titels die ik nog wil lezen, maar tips zijn altijd welkom!

Ik wens jullie een fijne week toe!

Liefs ♥

PS: hebben jullie al meegedaan aan de Give Away van deze maand?

18 opmerkingen:

  1. Oh wat een prachtbuik!!!! :-) Doe maar rustig aan, heel verstandig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie foto!!! Tja, die warmte.. maar zo te lezen, kun je je nog prima vermaken. Het klinkt in ieder geval erg leuk en gezellig. Fijn dat je lief zelf kan klussen! Leuk om het te zien opknappen he. Nou, sterkte verder voor jou.;) En je vorige blogjes, o.a. van het openluchtmuseum en je kussen.. mooie en leuk allemaal! En wat tips betreft.. ken je boeken van Tatiana de Rosnay? Zelf heb ik alleen "Haar naam was Sarah" gelezen. Vond ik een heel indrukwekkend, mooi boek. Maar andere boeken van haar schijnen ook de moeite waard te zijn. (Misschien heb je hier iets aan?!??) Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de tip! Ik heb 'Haar naam was Sarah' inderdaad gelezen, maar ga eens kijken naar andere titels van haar hand. Merci :)

      Verwijderen
  3. Mooi buik hoor! Je hebt gelijk met het rustig aan doen :) en waterijsjes zal je beeb ook lekker vinden!

    Tips voor boeken...ikzelf vind de boeken van John Irving heerlijk. 'De wereld volgens Garp' was mijn eerste en vanaf toen ben ik verslaafd aan deze schrijver :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker nog vakantie! Het schiet alweer aardig op met je zwangerschap. Spannend!
    Fijne week met veel ijs toegewenst. Ik heb laatst; "alleen op de wereld" weer eens gelezen. Blijft leuk. En gister heb ik een leuke film gezien; Les Emotifs Anoymes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zie je er geweldig uit met die bolle buik! Echt 10 heel fijne dingen!!! Geniet nog van de vakantie...ben benieuwd naar je blogmarathon! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oja, dat zijn 10 heel fijne dingen! Geniet nog van je vakantie. Je hebt er goed weer bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooh schoon buikje zenne! ben stilletjesaan benieuwd naar het prutske dat eruit gaan komen :)
    mij werden onlangs 'de eenzaamheid van de priemgetallen' en 'kind 44' aangeraden! ik heb ze nog belange niet gelezen hoor, zoals met alles sta ik ook met boeken lezen achter op schema ;)
    geniet nog van uw verlof!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vandaag voor het eerst je blog gevonden, en gelezen natuurlijk ;-)! Erg leuk. En wat een mooie buik heb je, prachtig om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie buik! Het blijft bijzonder....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Warm hè? Echt een supergave foto. En ik ben benieuwd naar je marathonplannen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk toch!!! Met de voetjes omhoog en waterijsjes bij de hand in deze hitte. Geniet er maar lekker van!
    Blogmarathon klinkt interessant?! Ben benieuwd (wat dat is)!
    Boekentips... Parnassia Josha Zwaan - Rode Sneeuw Simone van der Vlught schieten me nu te binnen. Zijn de laatste twee boeken die ik heb gelezen. Mooi!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat 33 weken alweer?? Dat gaat idd snel! Super buikje super foto!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allemaal fijne dingen ja!! Doe maar lekker rustig aan hoor met je buikje! Wat gaat het hard!! Zat even bij te lezen op je blog en wat suuuuuuper lief en mooi dat uithangbord!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 33 weken al.... dat gaat snel! Voor je het weet zit je op de 40!
    Je bent de warme dagen in ieder geval goed doorgekomen. Ik eet ook heeeel veel fruit & waterijsjes. Daarnet nog ijsklontjes in de blender gestopt en ijscrush met verse aardbeien gemixt. Erg fruitig en ijskoud...Mmmmmm! (Al valt het vandaag wel mee met de hitte)
    Heel verstandig om het lekker rustig aan te doen... alles zal sowieso wat minder snel gaan. Dat had ik, werd steeds slomer ;) Nu zit er helemaal geen vaart meer in, haha!
    Leuke foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk lijsje weer zeg! En wat gaat het toch snel met je groeinde buik! En stiekem ben ik nu al benieuwd naar je nieuwe blogmarathon! Vind dit altijd een erg leuk onderdeel van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen