dinsdag 24 juli 2012

Met dank aan de lieve Melissa!

Post krijgen is altijd leuk en helemaal als er een fijn pakketje op je ligt te wachten! Met een plof viel er vandaag een dikke envelop op de deurmat en ik wist niet hoe snel ik naar beneden moest lopen (en dat gaat tegenwoordig niet zo snel haha met die dikke buik twee trappen af...). Een paar dagen terug won ik een give away bij Melissa Milis en het kon niet anders dan dat pakketje zijn. Reken maar dat ik het zo snel mogelijk open wilde maken :)

In het pakketje zat een superlief doosje met Milestone kaarten van webshop Kidsdinge. Op de kaarten vul je zelf de datum in waarna je ze kan gebruiken om - samen met een bijbehorende foto - de belangrijke mijlpalen in het eerste jaar van je baby vast te leggen: de eerste keer kruipen, lachen en hoe klein hij/zij was op elk moment.  

De kaarten zijn lekker groot en de afbeeldingen geweldig mooi en echte kunstwerkjes om te zien. We kunnen niet wachten om ze te gaan gebruiken (nog even geduld...).

Heel erg bedankt voor dit leuke pakketje Melissa!

Liefs ♥

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met deze super leuke prijs! Ze zijn echt fantastisch. Dat is nog eens fijne post :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohh dat is nog eens super leuk! Krijgen we snel weer een buik foto :D!?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn ze! Kan me voorstellen dat je je naar beneden spoedde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten! Bofkont! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf pakketje, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaarten!! Ik ga meteen op de site kijken, want dat is voor onze babe ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dat je gewonnen hebt!
    Als ik zelf een kindje had of binnenkort zou krijgen had ik ook aan de give away mee gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, ik zag ze al eens ergens anders, erg mooi. En handig, want je hebt niet zoveel tijd meer over, ahum...., om het allemaal op te gaan schrijven, een foto is zo gemaakt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk cadeautje! Die kun je binnenkort mooi gebruiken!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen