zondag 22 juli 2012

Hipstamatic foto's {Swanmarket}


Vandaag belooft het stralend mooi weer te worden, maar vorige week was dat anders! Zondag begon de dag droog, maar er waren flinke buien voorspeld. En helaas... net die dag stonden we met onze kraam op de Swanmarket in Rotterdam...
Nadat we alles opgebouwd hadden - en erachter kwamen dat we natúúrlijk weer wat dingen vergeten waren haha - begon het te spetteren en uiteindelijk flink te regenen. Gelukkig waren er heel wat dappere bezoekers en was het vanaf 12 uur al razend druk!



Uiteindelijk werd het stralend mooi weer en leek heel Rotterdam voorbij te komen in het Museumpark. Een perfecte plek voor de Swanmarket XXL! Was je er dit keer niet bij, kom dan zeker in augustus langs! Zie hier de agenda voor komende edities van de Swanmarket en andere leuke crafty markten.

Fijne zondag!

Liefs ♥

11 opmerkingen:

  1. Oeh dit ziet er leuk uit! Ga de agenda zeker bijhouden :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt me zooo ontzettend leuk! Rotterdam is wel een eindje met de trein dus zodra ik OV heb kom ik langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig werd het toch nog mooi weer! En seeeeeg, toffe ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er gaaf uit zeg! Hoop ook ooit nog eens te komen! Je kraam ziet er top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit! Blij dat het niet de hele dag regende.
    Vind het altijd leuk foto's van zo'n dag te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er super uit, gelukkig werd het weer mooi weer!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet precies eens op weekend gaan in Rotterdam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk!
    Ik moet toch echt eens een keer naar zo'n markt toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik was er ook, hier vind je mijn foto's: http://www.psbydila.com/swan-market-xxl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat er toch eens een keer zo'n markt in de buurt komt want ik wil er wel heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh wat had ik daar graag bij gewild!
    Maar volgende maand maar weer:)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen