vrijdag 27 juli 2012

Happy weekend!


1 lief vintage jurkje - Sugar Sugar // 2 barbecue (geroosterde maiskolven... mmmm) - Dille & Kamille // 3 zelf ijsthee maken - Dille & Kamille // 4 Notitieboekje - Animalia Store // 5 Vrolijke prikkers met bloem - Dille & Kamille

♥♥♥


















Mmmm... wat is het heerlijk weer deze week! We zijn naar het Openluchtmuseum geweest, hebben een bootje gehuurd en samen met mijn moeder heb ik een oude commode opgeschuurd zodat we die kunnen gaan verven. Kortom, ik ben lekker aan het genieten van mijn vakantie! Morgen ga ik met zuslief naar de stoffenmarkt in Utrecht en verder lekker relaxen. Ik wens jullie alvast een heel mooi en fijn weekend toe!

Liefs ♥

12 opmerkingen:

  1. Die notieboekjes zien er echt super leuk uit! Jij ook een fijn weekend toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOHHH... stoffenmarkt.
    leuk leuk leuk.
    En wat is het toch leuk wanneer je een oude commode hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een heel fijne week! Ik heb vandaag de ijsthee van D&K gekocht, het is nu aan het afkoelen. Heb jij hem al gemaakt en gedronken? Veel plezier op de stoffenmarkt, ik ben benieuwd met wat je thuis komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zakje staat bij mij nog in de kast! Ik ben dus ook nog erg benieuwd :)

      Verwijderen
  4. Wat een leuke collage! En gaaf zo'n oude commode opknappen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne dag morgen in Utrecht! En verder natuurlijk ook daarna een heerlijke zondag. Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben natuurlijk al nieuwsgierig naar de commode :)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal leuk dingen om te doen dus!
    Ik ben benieuwd naar je commode. Ik wil graag onze baby meubels wat opleuken...dus alle inspiratie is welkom :)
    De stoffenmarkt in Utrecht kom ik ook graag, zooooveel leuke stofjes... Me Love!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zodra het klaar is laat ik het resultaat zien! Ik kon zaterdag goed slagen op de markt want inderdaad: superveel leuks te vinden :)

      Verwijderen
  8. Heerlijke post! Vind vooral de barbecue & het schriftje erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen