dinsdag 31 juli 2012

Crafty Markten {agenda augustus}














Volop struinen en zoeken naar bijzondere vintage of handgemaakte vondsten: ik hou ervan! Speciaal voor jullie heb ik weer de leukste creatieve markten op een rijtje gezet. Waar ga jij zeker naartoe?

♥ 5 augustus Sunday Market // Amsterdam
♥ 12 augustus Markt van Morgen // Antwerpen
♥ 12 augustus DaWanda Designmarket // Amsterdam
♥ 19 augustus Feelgood Market // Eindhoven
♥ 19 augustus Swanmarket // Rotterdam
♥ 25 augustus De Zelfgemaakte Markt // Utrecht
♥ 26 augustus De bePARKte Oplage // Antwerpen

Laat het mij weten als je nog tips hebt :)

Liefs!

7 opmerkingen:

  1. Ik zie al een paar markten waar ik graga heen wil...maar allemaal op of rondom mijn uitgerekend datum.
    Wel hartstikke handig om van jou alle markten door te krijgen! Over een paar weken kan ik weer (met kinderwagen ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig! Dank voor het lijstje :-) Ik ga ze niet allemaal kunnen bezoeken maar 3 moeten er sowieso wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Heb je er een idee van of er begin september ook zo'n leuke markten zijn? Dan heb ik namelijk een weekje verlof.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De markten later in het jaar die mij nu bekend zijn kun je hier alvast vinden: http://sophiesweetvintage.blogspot.nl/p/agenda-crafty-markten.html

      Veel plezier! :)

      Verwijderen
  4. Ik ga zeker naar de Markt van Morgen hier in Antwerpen! Sta jij daar ook op met je spulletjes dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik ben net naar Sunday Market geweest! De andere markten kan ik helaas niet bezoeken omdat ik dan op vakantie ben.

    BeantwoordenVerwijderen