vrijdag 20 juli 2012

Boeken {Orla Kiely}


Er zijn onlangs twee prachtig mooie Orla Kiely boekjes verschenen bij Uitgeverij Gottmer en ik was de gelukkige ontvanger van twee recensie-exemplaren. Ik ben groot fan van deze Britse ontwerpster en werd helemaal happy toen ik het pakketje openmaakte! Haar kleding, accessoires en stationery: ik wil het allemaal wel hebben hihi. Haar werk valt op door de mooie vormen en de bijzondere patronen. De kleuren die ze gebruikt zijn ook heerlijk retro. Idem dito voor deze boekjes, dus een blogpost kon niet uitblijven.


Ik ontving twee boekjes: Kleuren en Cijfers. Stevige, mooie kinderboekjes met een stoffen omslag die je eigenlijk vooral voor jezelf wilt houden... hihi. Zonder gekkigheid: het zijn twee geweldig leuk vormgegeven peuterboekjes en echt iets voor Orla Kielyfans en hun kleintjes. Toen ik deze boekjes binnenkreeg hadden we meteen inspiratie voor de inrichting van de kinderkamer (ik ben op dit moment 28 weken zwanger). Om jullie een indruk te geven hieronder alvast wat verfstaaltjes van de kleuren die we gaan gebruiken.


Terug naar de boekjes: zijn ze niet het perfecte kraamcadeau? Ik vind het altijd erg leuk om prentenboeken te geven en dit zijn twee leuke exemplaren voor zowel een jongetje als een meisje. De illustraties zijn prachtig! 




Titel: Cijfers // Kleuren 
Auteur: Orla Kiely
ISBN: 9789025751401 (Cijfers) // 9789025751395 (Kleuren)

Meer informatie over de boekjes vind je hier. Bestellen kan bij de uitgeverij zelf, maar ook bij verschillende boekhandels of online.

Liefs!


9 opmerkingen:

  1. Prachtige boekjes!!!
    Die mooie kleurtjes verf hebben ook allemaal een leuke naam gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, mooi kraamcadeau! Hoe is het ondertussen met jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurtjes, en leuke boekjes, erg leuk als kraamcadeautje. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jou buikje hoor!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zwanger? Gefeliciteerd!! En, leuke boekjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuke boekjes!! en da wordt een prachtige kinderkamer! spanneeeeeeeeeeend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne boekjes! Orla Kiely doet ook nooit iets fout he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk! En wat een super mooie boekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had ze ook al eens gezien, prachtig toch!

    BeantwoordenVerwijderen