maandag 25 juni 2012

Zondagmiddag


Een regenachtige zondagmiddag buiten, maar een fijn momentje 'niks doen' binnen. Geef mij thee en koekjes en ik ben tevreden! Zie je dat zakje rechts? Daarin zit mijn favoriete thee ooit (ik overdrijf niet!), gekocht bij het Openluchtmuseum in Arnhem. Het heet Duizend-en-één-nacht en is een mix van groene thee en fruit. Mmmm.... Zó lekker!


De koekjes kreeg ik van Maaike van Mjammie, Koekjes! Toen ze op de deurmat lagen was ik even bang dat ze totaal verkruimeld zouden zijn... Maar niets daarvan! Ze waren goed ingepakt en nog helemaal heel. Te mooi om op te eten? De dag erop was het doosje alweer leeg hihi.

Fijne dag!

Liefs ♥

17 opmerkingen:

  1. Dat zijn de beste zondagmiddagen, thee, koekjes en een boek of tijdschrift (of een goed gesprek), heerlijk!
    En die koekjes die zien er echt heerlijk uit. Bijna te mooi om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe, wat ziet dat er lekker uit, heerlijk om zo binnen te zitten met een grote kop thee :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms best heerlijk een regenmiddag waarop je lekker een kopje koffie of thee kunt drinken, met deze mooie koekjes erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die koekjes van haar zijn altijd prachtig!! en nog hartstikke lekker ook dus ;-)
    Ziet er gezellig uit zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het weer hielp ook goed mee gisteren! En die koekjes; zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker! Ik wilde ze bestellen, maar heb helaas geen creditcard...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kan ook via paypal of bankoverschrijving! En desnoods stuur je haar een berichtje via Etsy :)

      Verwijderen
  7. Zalige zondagen...perfect bij dit 'ahum'zomerse weertje ;-))) Thanks voor de theetip; ik hou ook zoveel van thee (en de mooie verpakkingen erbij!
    Zie bv. http://fetedesgamins.blogspot.be/2012/06/home-sweet-home-2.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmm puck, mijn zus, heeft ook flink genoten van de koekjes. Ik moest het doen met mijn zelf gebakken (en een beetje mislukte) exemplaren. Desalniettemin was het best een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie koekjes! En die thee klinkt heerlijk, ik ben dol op vruchten thee en groene thee!

    BeantwoordenVerwijderen