woensdag 6 juni 2012

Mjammie, koekjes!

Maaike is het gezicht achter de Nederlandse Etsy shop Mjammie, Koekjes! Ze verkoopt er de mooiste geglazuurde koekjes en is geweldig in haar vak. We hebben een tijdje met elkaar heen en weer gemaild over een leuke actie voor de blogmarathon en toen kwam ze met het idee speciale Sophie Sweet Vintage koekjes te maken! Hoe leuk is dat!!



Deze vintage jurkjes zijn gemaakt van heerlijk deeg met amandel en vanille, met uitsluitend verse ingrediënten. Je ontvangt vijf koekjes van ongeveer 8 cm doosnee, verpakt in een plat doosje dat door de brievenbus kan. Ze zijn ongeveer twee weken houdbaar in een afgesloten trommel, maar zoals Maaike zelf zegt "hier thuis halen ze dat nooit!"

Als klap op de vuurpijl hebben ze een speciaal prijsje: 5 euro voor een heerlijk doosje vol moois. Weet jij al wie je er blij mee gaat maken (jezelf sowieso natuurlijk hihi)? Bestellen kan ik hier in haar Etsy shop.

Liefs!

PS: onlangs had Maaike een interview met Flow over haar Etsy Shop. Je kunt het hier nalezen!

11 opmerkingen:

  1. Wauw, dat ziet er mooi en lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi, jammer om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh dat klinkt super lekker en ze zijn erg mooi. Ik weet wel wie ik er blij mee kan maken. Ik ga een doosje naar mijn zusje laten sturen. Toffe samenwerking!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou graag een doosje bestellen, maar ik heb geen geld en ik moet lijnen! Ik kijk nog wel even extra naar de mooie foto van de mooie koekjes...dat is goed voor de lijn en voor mijn portomone!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook aan de lijn hier, maar ze zijn echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige koekjes!Bij mij overleven koekjes het ook nooit lang....

    BeantwoordenVerwijderen