dinsdag 26 juni 2012

Ik word blij van...

... al het leuks dat ik de laatste dagen tegenkwam op internet! Hier een paar links die ik aan mijn favorietenmapje had toegevoegd.


♥ Inspirerende DIY-ideeën ♥

Superleuk: een customised Moleskine boekje gemaakt met restjes stof. Het idee vond ik hier.




♥ Online shoppen ♥

De retro badpakken van Mama Maria vind ik zó mooi! Onderstaand exemplaar is mijn favoriet :) Ik heb sinds jaren geen badpak gedragen, maar nu ik een zwangerschapsexemplaar heb bevalt het me eigenlijk prima! Jammer dat deze voor nu net iets te krap is... hihi.




♥ Mooie illustraties ♥

De tekening hierboven is van Marloes de Vries. Haar werk is gewoon lief en vrolijk en zo ontzettend divers! Denk aan kinderboeken, bruiloftuitnodigingen, van alles... Geen idee meer hoe ik op haar site ben beland. Ik kon het in ieder geval niet laten haar werk met jullie te delen. Ik word er zo blij van!

Nu sluit ik de computer af en ga ik voor het eerst deze week met een boek op de bank kruipen :) Fijne avond!

Liefs


13 opmerkingen:

  1. Merci voor de fijne inspiratie...ooo die boekjes!!! Geniet van een zalig avondje in de zetel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien dat retro-badpakken zo in zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei dat badpak.....die wil ik wel.....dacht ik...helaas is ie wel buiten mijn budget :-( Toffe boekjes...xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mmm... voor mij eigenlijk ook wel hoor hihi. Maar soms moet je eens gek doen! ;)

      Verwijderen
  4. D A T Z I J N G E L U K K I G E T E K E N I N G E N

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ontzettend leuk! die tekeningen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker lezen, geniet ervan :) Dat eerste ideetje vind ik echt super (al ben ik niet zo'n Moleskine freak ;) met andere boekjes is het vast even leuk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh mooi allemaal.....!!
    Heel erg bedankt voor de applicatie-give-away! Gaaf is ie, en ook groot, dat gaat absoluut een heel tof shirt worden!! Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk, daar hou ik van, dingen waar je blij van wordt. Leuke rubriek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne websites, dat eerste idee vind ik ook erg leuk!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen