donderdag 7 juni 2012

Hipstamatic foto's {bijna zomer}

Goeiemorgen! Hier een paar foto's die ik nam met mijn telefoon de afgelopen tijd...

Over een maand heb ik vakantie en ik kijk er ontzettend naar uit! Nu zitten de kleine relaxmomentjes in het weekend of wanneer ik aan het eind van de middag op ons balkon zit (laatste dagen niet voorgekomen vanwege de regen haha). Ik had veel boekenbonnen en kocht het dikste boek dat ik kon vinden: Het zwarte vuur van C.J. Sansom. Ik ben gek op lezen en had dit boek binnen no time uit!
Zie je die kleine rompertjes? Inmiddels hebben we een klein stapeltje in de kast met te schattige kleertjes, allemaal gekregen. De tassen hebben mijn moeder en ik gemaakt van vintage stofjes.

Morgen is alweer de laatste dag van de marathon... Je kunt hier alle berichten tot nu toe teruglezen (en vergeet niet mee te doen aan de give away's als je dat nog niet had gedaan!).

Fijne dag!

PS: mijn facebookpagina doet raar de laatste tijd, het lukt me gewoon niet om nieuwe berichten te plaatsen. Jammer! Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??

4 opmerkingen:

  1. Och, die kleertjes, wat zoet!
    Ik vind het zo leuk om te lezen dat je samen met je moeder naait. Dat lijkt me ontzettend gezellig!
    Nog even aftellen. Voor je het weet heb je lekker vakantie. Alvast veel verheug-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat de marathon alweer bijna afgelopen is. Ik heb er erg van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoor wel van meer mensen dat facebook raar doet, maar heb geen idee hoe je het kan oplossen...(mijn nichtje heeft zelfs maar een nieuwe user genomen, omdat facebook niet reageerde op haar mailtjes...)
    En oioioi, rompertjes! Ik ben echt dol op babykleren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n schattige schoentjes!
    En het moet fijn geweest zijn om samen met je mama de tassen te maken.

    Ik wens je veel zon toe, zodat je terug op je balkon kunt kruipen. :)

    BeantwoordenVerwijderen