dinsdag 5 juni 2012

Give Away {Van Ikke}

Toen ik de applicaties van Van Ikke zag wist ik meteen: die zijn superleuk voor een Give Away! Bij deze webshop kun je terecht voor mooie, retro applicaties die je kunt strijken op stof - denk aan het opvrolijken van een basic shirt of tas.

Ikzelf vind de groene Volkswagen helemaal geweldig, maar er zijn echt héél véél leuke exemplaren te vinden (en ander moois zoals strijkletters, buttons en leuke hebbedingen).

Laat weten wat jouw favoriet is, dan maak je kans op één van de vijf applicaties die ik mag weggeven. Bijvoorbeeld één van de drie hieronder of een ander exemplaar. De keuze is aan jou! 

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ heel simpel... neem een kijkje in de webshop en laat hieronder een berichtje achter welke afbeelding je graag zou willen hebben
♥ vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)
♥ de actie is open voor bloggers en niet-bloggers en deelnemen kan t/m 12 juni

Ik duim voor jullie...

Liefs!

24 opmerkingen:

  1. Ik vind de olifant helemaal geweldig!

    (bijgebrekaanbeter[at]hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het postlabel VAN IKKE super! Wil al een tijdje mijn schooltas bekleden, nog steeds van plan, wist alleen steeds niet wat ik er dan nog meer me wilde doen, nu dus wel! :) Ik ben trouwens ook verliefd op die vogels op tak, hihi.

    (maaike.kooijman[at]hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het leesplankje is het helemaal!!! Voor op een tas voor mijn dochtertje, die in september naar de basisschool gaat.

    (wiccasan[at]gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke webshop! Ik ben fan van de Vintage 500 (3 oude fiatjes 500) :D
    Ik wil ook nog even zeggen dat ik je blogmarathon geweldig vind! Al die Give Aways... :)
    Email: nelleke_jansen@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke webshop! De vogeltjes zijn natuurlijk om verliefd op te worden! En je blogmarathon is heeeel leuk!

    Groetjes Alice
    aapple@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij zijn dol op het VW busje, dus die zouden de jongens wel willen!
    kreatita(at)gmail(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het leukst vind ik, het indiaantje, de hangmat en de diverse dieren!
    En als ik win, gebruik ik hem gewoon voor mezelf :)
    karenvandelaer(at)hotmail(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik twijfel.....busblauw....eerst een applicatie.....een echte bus in de toekomst?
    Super dat je deze blogmarathon doet....leuk je gastbloggers te lezen.....succes nog deze week!
    xxSas

    saszolderschatten@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De zwaluw! Ik ben helemaal into zwaluwen :) Superleuke giveaway alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het indiaantje het allerleukst :D
    Datschrijvendemeisje@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ben ik niet heeeeeel orgineel, maar de zwalum is ook wel mijn favoriet, of de olifant, die vind ik ook super!
    Super leuke giveaway fabianarnika(at)home(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben helemaal weg van 'vogels op tak'. Zo mijn ding! :)

    joy@josiesomething.be

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke webshop! Ik vind dat leesplankje prachtig! Er zijn zoveel leuke, haha wat een moeilijke keus. E-mail is lifesplash@hotmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha ik vind hen ook geweldig ;-) Zie : http://fetedesgamins.blogspot.be/2012/05/van-ikke.html
    dat busje ligt hier te wachten tot ik het op een mooie tas voor mijn grote G kan strijken maar sssttt hij weet het (nog) niet.
    Ik ga vor de vogeltjes, zo lief.
    fete_des_gamins@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die met die vogeltjes, zoo leuk!

    Liefs, Romy
    muchable@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prinsesje of vogeltjes! Maar ze zijn allemaal leuk. Dank je wel om dit te delen. Ga er zeker eens bestellen! joppe.5@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw leuk zeg! Ik had er nog nooit van gehoord... Wat een super leuke ontdekking! Ik vind de meesten echt wel super leuk, maar als ik echt moet kiezen ga ik voor de giraf of de postkaart dieren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja mijn email: miss_patee@hotmail.com

      Verwijderen
  18. Oh-wat een leuke give-away. Ik zou kiezen voor Sneeuwwitje-een heel lief plaatje met hertje erbij. Mijn mailadres is: silcampschroer@gmail.com
    Een leuke woensdag toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De zwaluw springt er voor mij helemaal uit, heel mooi! Ik zou hem op een rokje strijken, eentje helemaal voor mezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een toffe webshop, kende ik niet!! Ik zou zonder twijfel heel graag 'het leesplankje' willen voor mijn oudste dochter die naar groep 3 gaat na de zomer!!
    maarnietvangrijs@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke webshop!
    Het was moeilijk kiezen maar ik vind de aap op het fietsje het leukst!
    laurahearts@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat veel leuke plaatjes, daar wordt de keus moeilijk, maar ikk zou beginnen met de vogels op tak, maar ook de vw-busjes zijn te gek.
    Doei,
    Jojo
    johanna@fricke-berlin.de

    BeantwoordenVerwijderen