vrijdag 8 juni 2012

Give Away {The Blue Rabbit House}



Alweer het laatste berichtje van deze blogmarathon... Maar wel een hele leuke! Ik mag namelijk - zoals al eerder vermeld - een fijn pakketje met stofjes weggeven van The Blue Rabbit House!

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ heel simpel... laat hieronder een berichtje achter en geef antwoord op de volgende vraag: wat zou jij voor moois gaan maken, mocht je deze stofjes winnen?
♥ vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)
♥ de actie is open voor bloggers en niet-bloggers en deelnemen kan t/m 14 juni.

Ik duim voor jullie...

Liefs!


42 opmerkingen:

  1. Goedemorgen! Wat een mooie stof! Ik zou er een leuke tas van maken!
    Groetjes,
    Mariël

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te gek! Vooral die krantenstof! Ik ben journalist, dus ik zou er een mooie laptophoes van naaien. Dan snapt iedereen wat ik doe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie stofjes! Ik zou de bovenste twee gebruiken voor een rokje of jurkje. En van die kranten stof iets van een etuitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat de marathon al weer af is, het was een fijne, goed gedaan! Koekjes zijn ondertussen besteld :D en nu hopen op deze prijs hihi. Ik zou er een kussen van maken, een tote-bag, een mapje/hoesje voor naai- of schrijfgerief. Of misschien wel een theedoek, en nee dat is geen zonde, dan hangt hij tenminste altijd in het zicht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst genoten van je blogmarathon. Alhoewel mijn portemonnaie dat minder geslaagd vond ;) Met deze stofjes kan ik weer een deel van mijn stofprojectjes maken. De kaartstof voor een hoesje om mijn reisnotitieboekje en de andere twee voor een leuk tasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tassen, bijzondere tassen, met dat net ietje meer, of een stoer wereldkussen voor jongens, of een krantenkussen met zwarte paspel en krantenabonnement voor vaderdag, of een sorteerzak voor aan het bed, met het middelste stofje dan om je verhalenboek en leuke hebbedingetjes in achter te laten....
    En dank je wel voor de marathon en je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk! Ik doe weer erg graag mee en zou er een linnenzak mee maken, voor op reis. Of een naaldenmapje en een rokje van de middelste, als dat zou gaan! Merci, voor de marathon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja, ik wil ook een keertje mee doen, deze stoffen zijn erg leuk!
    Ook ik zou de stof gebruiken voor het maken van tassen, maar verwerken in jurkjes voor mijn meiden lijkt mij ook mooi...

    ik ga duimen, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, ik doe ook een keer mee... Ik ben namelijk op zoek naar leuke stofjes voor een zomerhoedje voor mijn dochter en een pet voor mijn zoon van twee...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superstofjes zeg!!
    Ik zou ze doorgeven aan een vriendin die goed overweg kan met de naaimachine, en vragen of ze er een pennezak kan uitmaken & natuurlijk mag ze ook iets voor zichzelf maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke stofjes!
    ook ik zou ze gebruiken voor een leuke tas : voor mijn naaiwerk om mee te nemen naar naailes!
    ik doe dus graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben nog een beginnertje met naaien, en ben helemaal weg van tote bags. Dat zou ik dus alvast mee willen maken. En die landkaart zou ik net ter hoogte van Suriname verknippen en er een hoes voor een dagboek mee maken. Ik ga volgend jaar 3 maanden op buitenlandse stage naar Suriname en dat zou er perfect bij passen.

    laviedunereveuse@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Djuuu de marathon is al gedaan... zo genoten! Amai, die stofkes, daar kan je echt zoveel moois mee maken!!! Ik zou gaan voor een schone lampenkap of voor een ChoChaudke, want dan is dat echt dubbel genieten. Maar ook een tas zou niet misstaan of een kleedje voor mijn mademoisselle of of of ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauuuuw wat een geweldige stofjes!! Ik doe graag mee! Ik zou eerst sowieso al een shopper maken voor mezelf, en met de rest van de stofjes zou ik enveloppen voor mijn snail mail opleuken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh.. dat zijn nog eens bijzondere stofjes! Ik zou van het newspaper stofje een zakje/tasje maken voor bijzondere-herinneringen-spulletjes van mijn kinderen. Van het wereldkaart stofje een gymtasje voor mijn zoon (hoe stoer is dat stofje!) en van het andere gave stofje iets voor ons neefje, dat nu nog lekker in de buik van zijn mama zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat jammer dat de blogmarathon alweer voorbij is, hopelijk volgend jaar weer een nieuwe (of sneller?) Echt leuke stofjes trouwens! Ik zou er een pennenzak of laptophoes van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aaaah jammerrrr! Maar wat een leuke giveaway op de valreep! :)
    Ik zou de wereldkaart stof gebruiken om een kussenhoes te maken (of 2 zelfs!) zodat ze passen bij de landkaart die nu toch echt eens opgehangen moet worden (aarrgh wat heb ik rotmuren waarbij je eerst een klopboor nodig hebt om een gat te maken! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie stofjes! Ik zou er kwalletjes van maken die ik dan cadeau zou doen aan vrienden die verjaren. Voor elk wat kwals!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Naamgenote! Heel fijne marathon, echt iets om elke dag naar uit te kijken :) Bedankt!
    Ik waag graag nog eens een kansje... Omdat ik momenteel zwaar in de boeken zit (studie en lezen) zou ik zeker enkele boekenkaftjes willen maken, de krant voor het serieuzere werk en de landkaart voor een vakantieboek, of een portemonnee, of een reistas om boeken op de trein mee te nemen (we zijn treinreizigers)!
    En het derde stofje lijkt me heel mooi voor iets echt meisjesachtigs, een poppenjurkje, een klein handtasje?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Net je blog ontdekt via de blog van bosliefje...
    Ik word volger!
    En de giev away hoeft niet voor mij want heb nog stapels stof liggen waar ik nu al niet meer door raak.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een kussensloop, etui, armbandje, shopper tas, portomonee, op een stoel als stoffering, mijn agenda ermee kaften, stoffen fotolijstjes, vlaggetjes, mobielhoesje.

    Zoals je ziet heb ik al van allerlei ideeën haha.
    Mijn mailadres blog-lian@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, prachtige stofjes! en ook ideaal voor een 'mannen-kado'. Ik zou denk ik mijn broer en vader eens verwennen. Landkaarten stof voor een rijbewijsmapje en brillenhoes en krantenpapierstof voor een laptophoes en pennenzak....en dat middelste stofje...daar vind ik vast ook wel wat moois voor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ontzettend leuk!
    Ik zit nu net een jaartje op naailes, kan nog niet zo ontzettend veel dingen maken die ik graag zou willen omdat die allemaal zeer gecompliceerd zijn, haha, maar ik zit boordevol ideeën! Ik zoek nog altijd naar een hoedje (hoedjesverslaaafd) met krantenprint, omdat ik nu eenmaal ontzettend van kranten en zo houd, ben dan ook geïnteresseerd in de journalistiek, in ieder geval, volgens mij bestaat die niet. Echter heb ik hier nog wel een lelijk hoedje liggen dat bedoeld is om te bekleden en dus zou ik die krantenstof daarop naaien! Met het overige pimp ik waarschijnlijk mijn gympen of naai ik een simpel rokje. Mijn schooltas moet ik ook nog even pimpen, dus daar zou het geografische stofje aan opgaan, en zo niet, aan een jurkje denk ik. En ik zag laatst een patroon voor een superschattig tuinbroekje voor mijn nichtje van 2, waar die andere stof perfect voor is!

    (maaike.kooijman@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, dat zijn prachtige stoffen. Van de krant een blousje voor een van m`n jongens. En van de landkaart misschien ook wel, ook leuk voor een tas of etui!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke stoffen! Ik zou er een kussenhoesje van maken of misschien een omslag voor een dagboek. :) Mijn e-mail is kiki-1995@hotmail.com Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige stofjes. Ik ben bezig met een blogprojectje voor de vakantie...en daar zou ik deze prachtige stofjes voor gebruiken! Dus...ik waat een kansje :)
    Groetjes, Janina
    elkedagzaterdag@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik zou er van alles van kunnen maken! Een hoes voor en notitieboekje, of een tas, of een etuitje, of iets anders moois... :)
    Mijn email: nelleke_jansen@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alle 3 zijn ze even mooi. Ik zou er een omslag voor een vakantieboek van maken, een leuke tas en een rokje vaao Fee, mijn jongste dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van de wereldstof en de krantenstof zou ik een hoes voor in de hondenmand maken en het kinderstofje zou ik gebruiken om een mobile voor boven een baby bedje te maken.

    laurahearts@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb er even over nagedacht...
    Met het landkaarten stofje zou ik zeker een zakje voor de GPS maken, wel toepasselijk vind ik zelf :-)
    Het krantenstofje zou ik laten dienen als hoesje voor in ons krantenbakje dat nog verder gepimpt moet worden en het middelste stofje zou ik gebruiken als picknick tasje voor onze dochter! Hier is elke zomer een leuke grote stadspicknick met een thema en dit zou geweldig goed in passen :-)
    miss_patee(at)hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, wat een superleuke stofjes!! Ik zou van het landkaartstofje een hoesje maken voor mijn reisdagboek, wel zo toepasslijk. Van het middelste stofje zou ik tasjes maken, grote, kleine, etc, leuk om weg te geven op een kinderfeestje. En van het krantenstofje zou ik het liefst een totebag maken, gewoon voor mijzelf :) Mijn email = deborahvanputten@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik zou er mijn huis mee opvrolijken!
    Enkele ideetjes:
    - deze mooie stoffen schaal naaien: http://blog.imaginefabric.com/2009/04/how-to-make-fabric-bowl.html
    - de stofjes op een canvas nieten en ophangen als schilderij.
    - verder wat dingetjes (bloempotjes, armbanden, etc...) beplakken met de stof.
    #beautiful fabric made into beautiful things#

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een gave winactie! Ik werd getipt op deze winactie omdat ik op zoek ben naar leuke stofjes om kussens van te maken voor in mijn nieuwe kamer. Ik zou er dus een kussen van maken en het zal vast fantastisch staan!

    Ik hoop dat ik in de prijzen val, hihi. Mijn mailadres is jenniferelbert@live.nl :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oehhhh! Wat mooi! Wat ik ervan zou maken... het krantenstofje lijkt mij geweldig voor een hoesje voor de telefoon of laptop. En accesoires door het hele huis. Het landkaart stofje zou heel erg leuk zijn op de babykamer, als omslagje van een lakentje, lekker stoer en eens anders dan ruitjes (al heb ik daar ook veel van). Het middelste stofje zou mijn dochter zich waarschijnlijk snel toeeigenenen en tja, afhankelijk van de dag (de minuut) zou ze daar wel een andere bestemming voor vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. erg mooi stofjes!!
    Ik zou er mandjes van maken, en/of kussens, of prachtige hartjes om op te hangen.
    Doei,
    Jojo
    johanna@fricke-berlin.de

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het landkaarten stofje is precies wat ik zoek om een vlaggenlijn voor de verjaardag van mijn zoon te maken.
    Voor de anderen stoffen krijg ik vast inspiartie zodra ik ze in mijn handen houd.Ik denk vooral aan spulletjes om anderen blij mee te maken.
    django2306@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige stofjes zeg....ik zie...ik zie....een broekje....jurkje...stoer jekkie.....voor dochterlief......een blouse voor manlief.....een mooie strandtas.....nieuwe kussens voor de loungebank in ons vakantie-strand-huisje....super leuke actie!!
    xxSas
    saszolderschatten@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Deze Give Away vraagt gewoon om mee te doen. (Ik ben normaal gesproken een ietwat anonieme meelezer.) Wat een leuke stofjes. De middelste zou ik zeker gebruiken om mijn petekindje en zijn pasgeboren broertje in mooi bij elkaar passende broekjes te hijsen.

    De landkaart is perfect om een schilderij/ iets voor aan de muur van te maken en van de krantenstof maak ik een kleurpotloden-bewaar-zakje (zo'n bestekrol-exemplaar)

    Groetjes!
    judefromliverpool@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Echt hele gave stofjes! Ik zou mijn tas er het liefst mee pimpen en ook nog sieraden er mee maken! Een saai spijkerjasje dat ik heb, wil ik ook nog pimpen en dat zou heel goed met de krantenstof kunnen! Ik ga duimen;) xxx Margreth

    o ja, vergeet mijn mailadres bijna;$ lovescrap@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  40. leuke stofjes, zeg! ik zou er ritstasjes van maken, of pennenzakken, of een slabbetje met dat middelste stofje, of een gsm-zakje, of... of... dingen genoeg voor zulke leuke stofjes!
    (eviterrier(at)gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen