vrijdag 15 juni 2012

Blogmarathon {give away winnaars}


Ik heb zelf zo ontzettend veel plezier gehad deze afgelopen blogmarathon! Er leek geen einde te komen aan de leuke gastberichten en fijne acties (ik voelde me echt weer Sinterklaas hihi). Inmiddels is ook de laatste give away gesloten en mag ik de winnaars bekend maken!

Roffel de roffel...

- De supermooie hanger van Celinda Ceramics gaat naar Anouk.
- Het Kookboek voor meisjes van 8 tot 88 is gewonnen door Lindsay en Michelle
- Het plak-, schrijf- en tekenboek Beeldig Gevonden is voor Annika, Alice, Melissa, Neele en Josie
- De 5 applicaties van Van Ikke worden gestuurd naar Mars, Fete des gamins, Sas, Nelleke en Maarnietvangrijs
- Het pakketje met mooie stofjes van The Blue Rabbit House is voor Deborah.

Gefeliciteerd! Een mailtje is inmiddels naar jullie onderweg :)

Iedereen die een berichtje heeft achtergelaten: dankjewel! Niet getreurd als je niet gewonnen hebt, er komt snel genoeg weer een nieuwe actie aan :)

Fijn weekend iedereen. Laten we hopen op mooi weer!

Liefs ♥


18 opmerkingen:

  1. Ben er zooooo blij mee. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd winnaars! Zullen we de weggever dan ook maar iets geven? Sophie van Sweet Vintage, stuur je even. Je adres naar Mjammie Koekjes? Er ligt voor jou ook wat klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben ONTZETTEND BLIJ met mijn "winst" ;-)
    Dankjewel lieve meid! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. TSJAKKA!!!! Dikke, dikke merci...een mailtje is al onderweg ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd aan de winnende Gelukkigerds!!
    Jojo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier; leuk!!
    Bedankt voor het organiseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kom net terug van een zalige bruiloft en lees ik nu ook nog dat ik dat prachtige boek heb gewonnen! Wouw!! Heel erg bedankt, ik ben er superblij mee!
    Adres volgt! (Heus!;))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaaa! Dank je wel :) ben super blij met het kookboek! Hoe leuk!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk voor alle winnaars! Gefeliciteerd. En jij bedankt nog voor de gezellige blogmarathon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd allemaal!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben zo blij dat ik één van de winnaars ben! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Morgen gaan 5 pakjes met 'beeldig gevonden' erin op de post. Goede reis, ik ben er zeker van dat ze bij fijne personen terecht komen, want fans van sophiesweetvintage. Veel plezier ermee. X Brunhilde

    BeantwoordenVerwijderen