dinsdag 19 juni 2012

Bijna zomer...


Nog even en dan is het officieel zomer! En dan nog een paar weken en dan breekt voor mij de vakantie aan! Ik kijk ernaar uit om hele dagen vrij te zijn :)


Een tijdje terug bezochten we op een zonnige dag Paleis Soestdijk. Van binnen heel sober ingericht maar met een prachtige tuin. Met die warmte was de schaduw onder de bomen meer dan welkom. Ik hoop op meer van zulke zomerse dagen!


Welke plannen voor de zomer heb jij al gemaakt? Ik heb één absolute aanrader voor je: een roadtrip met een 2CV! Ik heb zoveel lol gehad die dag... Superleuk!

Liefs!


17 opmerkingen:

  1. Mooie foto's zeg! Prachtig!! Wij hebben nog geen plannen.. maar wij hebben laatst een VW-busje gehuurd.. net zoiets als jij/jullie met de 2VC! Als je met zoiets weg rijdt, heb je al direct zo'n vakantie-gevoel!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies! Echt alsof je op vakantie bent - al is het maar voor een dag :)

      Verwijderen
  2. Heb ook goede herinneringen aan mijn moeder haar "eend".
    Dolly; wit met een rood dakje en jeans bekleding.
    Ik had toen nog niet zo lang mijn rijbewijs.
    Hup achterbank eruit, bbq aan en lekker ergens in de berm eten.
    Of met de mijn vriendinnen naar het strand met zijn 5 en in de auto.
    Helaas is ie verkocht. Als ik ooit heel rijk ben koop ik er weer een, want het is wel een mooi weer auto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk optrekje heb je daar :)
    Geen zomer plannen, behalve concert van Madonna, weekend naar Terschelling voor een bruiloft van 1 van mijn vriendinnen en weekendje weg met de vriendinnen...hmm hoezo geen plannen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit....onze plannen gaan tot t strand...het bos...daar waar we een allerliefst huisje hebben staan....xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amsterdam op de planning hier en de Efteling met de kindertjes en voor de rest alles piano, piano...en als het héél slecht weer boeken we toch nog een reis. Naar de zon.
    Leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm de zomer mag wel komen inderdaad! Ik heb eidenlijk niet heel veel plannen nog. Ik ga sowieso in het eerste weekend van Juli naar Maastricht een weekendje en als het goed is met mams naar Londen. Maar we moeten nog even kijken of we dat in de zomer doen of na de olympishe spelen! Verder misschien nog wel een zon vakantie met vriendje? Maar daar hebben we het nog niet over gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die laatste foto zou zo in de jaren vijftig genomen kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh mooie retro-kiekjes! Ik verheug me ook op lang vrij zijn. En jurkjes met blote benen. Nog geen concrete plannen, maar die komen nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super vet die road trip! Echt een goed idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, ik heb dus net echt een half uur op die website alles zitten bekijken, wij gaan het sowieso doen, dus bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi is het daar hè, ik ben er een paar jaar geleden ook geweest. We liepen tijdens de rondleiding tussen allemaal oude dobbers en we verzonnen zelf rare verhalen over de prinsesjes in de verschillende kamers. We waren teleurgesteld dat we het binnenzwembad en de badkamers niet mochten zien. Deze maanden is er een opera te zien in de paleisvijver, schijnt prachtig te zijn. Je foto's zijn heel mooi, bijna of je er zelf vroeger hebt gewoond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben er een keer geweest, vond de tuin erg mooi ja.
    Ik heb alweer 2 weken zomervakantie, en over een week ga ik alweer op weg naar Nederland, best een raar gevoel dat dit jaar zo snel voorbij ging. Als ik thuis ben ga ik heel vel genieten van mijn lief en van mijn familie, vrienden en de tuin :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je leuke reactie op de Give Away op mijn blog! Jij hebt er nu ook een volger bij ;-) Leuke blog!

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lang niet geblogd, en leuk om hier weer te zijn! Wat een mooie prinsessenfoto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Paleis Soestdijk, daar was ik laatst ook. Prachtig daar. En jij past goed in eht palatje zo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi! Doet me denken aan Atonement; dat strakke, het brugje,...

    BeantwoordenVerwijderen