zondag 3 juni 2012

10 Fijne dingen {Tiene}

Kleine (of grote) dingen waar je blij en gelukkig van wordt... Altijd leuk om te lezen, niet? Ik vroeg mijn favoriete bloggers om hierover een gastberichtje te schrijven. Tiene stuurde me deze mooie foto's toe en 10 dingen om blij van te worden. Bedankt lieve Tiene!



10 fijne dingen:

1 Zon en vakantie! Ik kan niet zonder de warmte, daarom probeer ik regelmatig te reizen, zo ging ik bijvoorbeeld al naar Ghana, Istanbul, Marokko, Thailand, Cambodja om die zon op te zoeken.
2 Pakjes maken en krijgen, zo leuk om een pakje mooi in te pakken en ook weer leuk als er weer een speciaal pakje van iemand op de bus ligt, daarom swap ik ook heel graag met andere creatieve mensen.
3 Pinterest: uren kijken, bewonderen en vastpinnen van ideeën op gebied van decoratie, koken, kleding...
4 Baby's: het is mijn job om met baby's / jonge kinderen en gezinnen te werken, ik vind van mezelf dat ik een echte baby-expert ben :)
5 Ons appartement inrichten met vintage vondsten met hier en daar kleurrijke accenten, allemaal 'gevonden', 'gekregen' op ergens op de kop getikt.
6 Creativiteit, ik kan er niet zonder, mijn hoofd zit altijd wel vol ideeën om weer juwelen te maken, iets te naaien enz
7 Slapen, oh dat doe ik ook zo graag, vooral lang slapen en buiten slapen in de zon
8 Rommelmarkten en garageverkopen in de zon op zoek naar hebbedingen
9 Zingen in de douche, in de douche klinkt het toch altijd zo veel mooier dan erbuiten
10 Katten, omdat ze zacht en slim zijn maar ook ezels, konijnen, vogels,...

Wat een fijn lijstje :)
Nogmaals bedankt Tiene!

♥♥♥

PS: Kijk ook eens op haar blog of facebookpagina. De juwelen die Tiene maakt zijn geweldig! 

8 opmerkingen:

  1. Ik vind reizen naar Zuidoost-Azië en zo niet echt bij kleine dingen horen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 7,8 en 10 kan ik me helemaal in vinden! En 1 zou ik ook heul graag willen, zo vaak mogelijk (maar ik mag niet klagen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me ook helemaal vinden in 2,3 6, 7 en 8, alleen...7 combineert vaak zo lastig met de andere nummerkes! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te lezen!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awww, dit zijn echt 10 heel fijne dingen. Ik word er instant vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen