woensdag 6 juni 2012

10 Fijne dingen {Betty Blogt}



Zijn deze paardenhangers niet supergrappig? Ze zijn gemaakt door Eefje van Betty Blogt. Eefje is de laatste van mijn favoriete bloggers die voor de marathon een berichtje te schrijven met 10 fijne dingen om blij van te worden. Bedankt lieve Eefje!

 

Tien fijne (kleine) dingen op een rij, in willekeurige volgorde :-)

De koolmeesjes in de tuin die een nest aan het bouwen zijn.
Creatief bezig zijn; van restjes stof een tas of knuffel fabriceren geeft zo'n fijn gevoel.
Fotograferen van mooie en fijne momenten, ter herinnering.
Paardrijden door de bossen, het ultieme gevoel van vrijheid voor mij.
Online winkelen, en dan van alles in mijn mandje stoppen maar het niet (meteen) kopen.
Leuke post in de brievenbus ontvangen.
Verse bloemen plukken in de tuin van mijn ouders.
Kringloopwinkels en rommelmarkten bezoeken, minimaal een keer per week.
Samen met vriendlief een vrij weekend hebben en uitgebreid ontbijten.
Taarten en ander lekkers bakken - en dat het dan ook erg goed lukt.

Goh, en zo had ik toch nog even door kunnen gaan met het lijstje. Genoeg om happy van te worden!


Nogmaals bedankt Eefje!

Ik kan me helemaal vinden in het lijstje :)

Liefs!

PS: kijk ook eens in haar webshop Betty's Little Bag! Je vindt er handgemaakte knuffels, tassen en heerlijke retro wenskaarten.


7 opmerkingen:

  1. het is weer een prettige - 10 fijne dingen. Ik heb nooit op een paard gezeten. Zou eens moeten doen!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft toch leuk om die 10 fijne dingen van andere bloggers te lezen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijn lijstje. Er staan dingen tussen die ik zeer herken!

    Goed bezig trouwens, met je blog marathon! Chapeau!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha dat van dat winkelmandje doe ik ook!!!!
    En de sleutelhangers vind ik echt top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha, ik ook ik ook! Fijn lijstje Eefje!

      Verwijderen
    2. Haha, wat goed dat jullie dat ook doen! Mijn vriend lacht me er om uit, maar nu weer ik dat ik niet alleen ben :-)

      En superleuk Manon, al die berichtjes en actie's! X

      Verwijderen
  5. inderdaad leuk! wat een superlieve sleutelhangers!

    ps. ik heb gisteren nog mooi een bestelling bij eennieuwavontuur met jouw kortingscode gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen