zondag 20 mei 2012

Rietveld licht {Sponsor}

Het schiet met klussen in ons huis al aardig op! De keuken is onlangs geleverd (zodra de muren zijn betegeld laat ik foto's zien!), de verf zit strak op de muren en zo langzamerhand durven we na te denken over het inrichten.













Afgelopen donderdag kreeg ik een wel héél leuk pakket binnen van lampenwinkel Rietveld licht. Ik mocht een lamp uitzoeken uit hun webshop. Het was moeilijk kiezen, maar uiteindelijk besloot ik voor dit mooie exemplaar te gaan.



We hebben hem nog niet definitief opgehangen (vandaar dat het peertje nog ontbreekt hihi), maar je krijgt wel een idee van hoe hij zal hangen. Ik vind hem zó mooi!

Andere exemplaren waar ik over heb getwijfeld waren trouwens deze industrïele lamp of dit exemplaar voor in de studeerkamer. Het leuke aan de winkel is dat ze op internet te vinden zijn, maar ook gewoon een eigen pand hebben in Sliedrecht (vlakbij Loods 5). De pakketten worden goed verpakt en snel geleverd dus ook voor de twijfelaars over webshoppen: absoluut een aanrader :)

Liefs!


8 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb die witte industrie lamp haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi.. ook dat je daar zo'n mooie lamp mocht uitzoeken!!
    Hij is prachtig.
    X Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ze zijn alledrie heeeel mooi! Wij hebben een bureaulamp die lijkt op die bureaulamp van je link, maar dan in het zwart.

    Veel plezier met deze lamp, weet zeker dat ie super gaat staan in jullie inrichting!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie lamp! En wat een mooi kleurtje hebben jullie op de muur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow! super! Staat vast prachtig in je huis zeker?

    BeantwoordenVerwijderen