donderdag 10 mei 2012

Mmmm...



Vandaag is onze nieuwe keuken dan ein-de-lijk geinstalleerd! Whihoo!! Sinds januari wonen we in ons huisje in Rotterdam en sindsdien zijn we aan het verbouwen geslagen. De afgelopen maanden ging dat als volgt: op de bovenste verdieping wonen en de verdieping eronder slopen, schuren, verven, vertimmeren etc. Binnenkort hopen we te wisselen. Dit gaat dus nog wel een tijdje zo door hihi.

Het huis is dus nog lang niet zoals het moet zijn, maar... nu het prachtige fornuis er staat kunnen we wel weer zelf koken (en we kunnen niet wachten!). Voor die eerste keer willen we natuurlijk wel iets speciaals.

Een paar dagen terug kreeg ik Kookboek voor meisjes van 8 tot 88 in de brievenbus. Ik nestelde mij op de bank en heb minstens een uur lang door het boek gebladerd en verlekkerd gekeken naar de prachtige foto's en de heerlijke recepten. Ik eet geen vlees of vis, maar er staan superveel lekkere gerechten in, dus kiezen blijft moeilijk hihi.

Als je net als ik gek bent op kookboeken: houd de komende weken mijn blog in de gaten, want er komt een Give Away aan...

Zo. Nu eerst eens besluiten wat we gaan eten en dan op naar de winkel.
Liefs!

16 opmerkingen:

  1. Nou, heel veel suc-6-7-8 met jullie klussen! Die keuken is wel heel gezellig zeg, prachtig mooi!! En wat een heerlijke gerechten zie ik daar. Leuk he, om "dingen" uit te proberen! Straks in jullie nieuwe keuken.. heerlijk om naar uit te kijken!!
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die heb ik ook ! prachtig he! succes met je nieuwe kookplek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kookboek zeg!!
    Veel plezier in je nieuwe keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt me nieuwsgierig naar je keuken, post je vlug foto's? Dat kookboek ziet er heel fijn uit, die ga ik onthouden voor mijn verjaardag (of die van een vriendin). Veel klussucces nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik ben echt heel erg benieuwd naar je keuken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt goed!!!! Ik word nieuwsgierig....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat fijn! Ik kan niet wachten tot ik de eerste maaltijd in onze keuken kan maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een heerlijkheid dat jullie eindelijk een keuken hebben! Hopelijk gaan jullie d'r heel veel plezier van hebben en ik ben ook benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh fijn, een nieuwe keuken. En ik vind dat ook zo lekker, kookboeken bekijken en me dan helemaal verlekkeren aan al dat smakelijks. Kook ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook heeel erg benieuwd naar foto's van jullie nieuee keuken! Dat boek ziet er ook leuk uit! Ik vind het alleen altijd zo zonde als ik de helft al niet klaar kan maken vanwege vlees&vis...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eindelijk de keuken op zijn plaats, dan wil je inderdaad iets speciaals eten! Succes met kiezen!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pracht van een blog!!! Ik geniet al bij de eerste seconde...Ik kijk rustig even verder maar ben wel al je allernieuwste volger geworden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hmmm dat ziet er best lekker uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja en met de nieuwe keuken kunt ge aan de slag!!!

    BeantwoordenVerwijderen