maandag 28 mei 2012

Hipstamatic foto's {zonnige dagen}


Hebben jullie ook zo genoten van het zonnige weekend? Ik ben nog wel aan het werk geweest, maar met een goede planning wist ik elke dag wat zon mee te pakken. Fijn om na lange tijd weer die warmte te voelen en met blote benen de deur uit te gaan.

Ik voelde me inmiddels wat fitter en minder misselijk en heb daar flink gebruik van gemaakt. Dit weekend hebben we op het terras gezeten met vrienden (en inkopen gedaan in de winkel), bezocht ik de Utrechtse Fabriek in het Griftpark (leuke dingen gekocht! laat ik zeker nog zien) en vandaag gingen we van fietsen (lekke band), naar bootje huren (allemaal al gereserveerd natuurlijk), naar het dichtsbijzijnde strandje met bovenstaande foto als resultaat. Helemaal niet verkeerd  :)

Nog twee dagen en dan begint de blogmarathon... whihoooo!

Fijne avond!

PS: mijn mini instax deed vandaag niet wat hij moest doen. Hopelijk ligt het gewoon aan de batterijen - suf... maar ik kon zo snel de oplader niet vinden om dat uit te proberen (al die verhuisdozen...).



11 opmerkingen:

  1. Leuke foto! Hoop dat t snel goedkomt met je camera!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was inderdaad heerlijk weer! Klinkt als een leuk weekend, had ook graag naar Utrecht gewild, nouja, misschien de volgende keer. Benieuwd wat je gekocht hebt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hoort de zomer eruit te zien!!!!!!!

    Super foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm...mijn uitzicht was vandaag haast hetzelfde, heeerrrlijk he?! Fijn dat je je beter voelt trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er niet verkeerd uit! Fijn dat je wat minder last van de zwangerschap hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hé dit weertje! Ik heb heerlijk veel buiten gezeten en ook al een dagje heerlijk aan het water liggen bruin bakken haha!

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh echt jammer dat ik de Utrechtse Fabriek gemist heb! Volgend jaar dan maar... Leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je je wat beter voelt! Gelukkig heb je er ook meteen goed gebruik van gemaakt. Klinkt als een gezellig weekend.
    Ben benieuwd naar je Utrechtse Fabriek aankopen. Vorig jaar was ik er ook, en ik vond het een super leuke markt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig voel je je wat beter, dan kan je hopelijk nu ten volle van je zwangerschap genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. love it!!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    BeantwoordenVerwijderen