woensdag 30 mei 2012

Give Away {Celinda Ceramics}

Het is een week vol feest dus dat betekent véél cadeautjes! Dit keer mag ik een cadeautje weggeven van Etsy shop Celinda Ceramics!

In haar shop verkoopt deze Rotterdamse heel veel moois. Zo spaart ze vintage theepotten en beschildert deze met portretten gebaseerd op Franse postkaarten (elke pot is uniek!). Andere mooie items in haar shop zijn de origineel beschilderde bordjes en porseleinen hangers. En het leuke is... ik mag iemand blij maken met één zo'n prachtige ketting!

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ heel simpel... volg Celinda op haar blog via Google Friend Connect
♥ laat hieronder een berichtje achter met daarin je e-mailadres, zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :) Laat ook even weten welk kleur lint je voorkeur heeft.
♥ deelnemen aan deze actie kan t/m 10 juni.

Ik duim voor jullie...

Liefs!



12 opmerkingen:

  1. O waw! Uiteraard doe ik graag mee...en mijn voorkeur gaat uit naar de rode of groene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben natuurlijk ook volger van haar blog. Amai welk moois maakt zij! Heel fijn!

      Verwijderen
    2. Ah oops... die zon toch! mijn e-mailadres is fete_des_gamins@hotmail.com.

      Verwijderen
  2. Super leuk, ik volg haar blog en de jouwe :) Ik heb voorkeur voor het donkergroene lint en mijn e-mail is kiki-1995@hotmail.com liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk zeg! Mint of roze lint heeft mijn voorkeur...
    Gut, ik vind de marathon nu al leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, erg mooi en lekker speciaal. Ik vind die met het rode lint wel erg mooi. (maar stiekem maakt het me niet heel veel uit). Mijn e-mail: elsplanje@gmail.com
    (leuk die handgeschilderde theepotten, bedankt voor de tip!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh ik zou graag die ketting winnen met felgroen lint, zo mooi, ik ga zeker haar blog volgen!!! tieneshandwerk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wow! Ik had deze hanger al eerder in het vizier. Ik doe dus graag mee voor de ketting met een groen lint! Email ninetree.blog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke give away! Ik volgde Celinda's blog al, ze maakt zo'n mooie dingen! Ik ben fan van de hangers met mint of roze lint! Ik zet mijn emailadres liever niet in dit berichtje (ik heb geen speciaal bloga emailadres) Zou je een berichtje op mijn blog achter willen laten als ik win?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof! Ik volg Celinda's blog ondertussen ook. Als ik win, kies ik voor de ketting met het rode lint :-) Mijn e-mailadres: tondeleirfien@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. joepie nog meer give away's te winnen :-)
    Ik ga zeker haar blog beginnen volgen, zo een mooie dingen dat ze maakt!
    Helemaal van van haar kettingen…vooral de felle groene, hopelijk maak ik kans olé!
    groetjes Sophievolt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauww hele leuke winactie!
    Ik volg haar blog, heel knap hoe ze dat doet!
    De rode vind ik echt het mooist!
    Liefs, Romy
    muchable@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen